מחפשים מדביר מוסמך? 5 פרמטרים למציאת מדביר מומלץ

יצורים בלתי רצויים כמו תיקנים ונמלים עשויים לשבש את שגרת היום-יום שלנו, בוודאי כשמדובר בפשפש המיטה. אך כדי להרגיש בטוחים יש למצוא מדביר מוסמך, ובשביל זה הכנו לכם כמה טיפים.

 

איך למצוא מדביר מומלץ?

מזיקים הם מעין פולש בלתי רצוי, ובכך הם מזכירים מעט גנבים ופורצים. כדי להתמודד כראוי עם התופעה יש למצוא חברת הדברה שתענה על כל הצרכים שלכם במחיר הוגן לתמורה שתקבלו, במיוחד כשמדובר בהדברת פשפש המיטה, שמטבעה דורשת יותר משאבים והיא יקרה יותר. אז באלו פרמטרים נמדדים המדבירים המקצועיים והאמינים ביותר?

 

  1. זמינות

גם אם השירות שאתם מחפשים נדרש בשעות היום, חשוב לוודא שהשירות פועל 24 שעות ביממה. רק חברה מקצועית תתחייב לשירות כזה משום שהתחום מטבעו דורש היענות גם בשעות הלילה המאוחרות, החורגות משעות העבודה הקונבנציונליות.

 

  1. הערכה של הנזק

כל עוד הנציג הטלפוני יכול להעריך את הנזק והמחיר על בסיס שיחת טלפונית ראשונית בלבד, מדובר בחברת הדברה מקצועית. באופן זה המדביר יבהיר שהוא מבין את הבעיה וכיצד יש לטפל בה. הדבר גם יעניק לכם מעט שקט נפשי, וזה מאוד חשוב כשמחפשים מדביר אמין ומקצועי.

 

  1. הדברה ירוקה

מדביר מקצועי נותן עדיפות להדברה ירוקה, הנבדלת מהדברה כימית. הדבר מונע ריחות לא נעימים בביתכם ומונע לגמרי סיכון כלשהו. יחד עם זאת, במקרים קשים אין מנוס מהדברה כימית ובמידה ואתם מקבלים הצעה כזו, מדביר מקצועי ינמק בפניכם את ההחלטה. כמו כן, כדי להבטיח את בריאותכם, הוא יסביר לכם כיצד לאוורר את הבית עם תום ההדברה.

 

  1. אפקטיביות לאורך זמן

לא רבים יודעים זאת, אך תפקיד מרכזי של המדביר לוודא לא רק שהמזיקים מחוסלים, אלא גם לוודא שהם לא יחזרו. מדביר מקצועי ידע להסביר לכם אילו חומרי הדברה הם אפקטיביים לכל מקרה, ואילו מהם יהיו יעילים לאסטרטגיה ארוכת טווח.

 

  1. מחירים

מחירי פעולת ההדברה נקבעים לפי היקף העבודה. הם נעים בין 200 ₪ במקרים קלים (כמו למשל הדברת ג'וקים או נמלים) ובין 1500 ₪ במקרים קשים (כמו למשל הדברת טרמיטים). המקרים הקשים דורשים לא רק משאבים יקרים יותר, אלא גם יותר זמן – הדברה במקרים כאלה עשויה להימשך מספר ימים. לבסוף גם גודל השטח קובע. הדברת ג'וקים בבית פרטי בן כמה חדרים תעלה יותר מאותה הפעולה בדירת חדר.

 

החלו בחיפושים אחר מדביר מקצועי

שמחנו להעניק לכם את הידע הבסיסי אודות הפרמטרים לבחירת מדביר מוסמך. לסיכום, עליכם לוודא כך: שהמדביר זמין 24 שעות ביממה; שהוא יודע להעריך את הנזק והמחיר כבר בשיחת הטלפון הראשונית; שהוא מנמק את החלטתו להשתמש בהדברה ירוקה או כימית; שהחומרים שהוא משתמש בהם יהיו אפקטיביים לאורך זמן, וכמובן שהמחיר יהיה הוגן ביחס להיקף העבודה. בהצלחה!

מלכודת