האם כדאי להשכיר מתנפחי מים באירועי ילדים?

אם יש לכם ילדים בבית, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם על הטרנד הנוכחי שקיים באירועי הילדים – מתנפחי המים. כל הורה יודע שהם הופכים כל אירוע פשוט לאירוע ייחודי ובלתי נשכח. אבל לא כולם יודעים איך אפשר להשיג אותם, אם באמצעות רכישה או השכרה. זו הסיבה שיצאנו לפגוש כמה מארגני אירועים לילדים כדי לבדוק האם כדאי להשכיר מתנפחי מים באירועי ילדים וחזרנו עם התשובות הבאות:

 

תשובה מספר 1  – כן, ההשכרה משתלמת

ששון נחשב למארגן אירועי ילדים מספר אחד בתחום. לדבריו, זה לא משתלם לקנות מתנפחי מים עבור אירועים לילדים. הוא טוען שעדיף להשכיר מתנפחים מהסיבות הבאות:

  • ניתן לגוון

ברגע שאתם קונים מתנפחי מים, יש לכם מתנפח אחד (או כמה) קבועים. כך שבכל אירוע אתם מגיעים בדיוק עם אותו המתנפח. לעומת זאת, אם תחליטו להשכיר מתנפחי מים, אתם תוכלו להגיע לכל אירוע עם מתנפח אחר ולגוון את האפשרויות שלכם.

  • לא צריך לדאוג לאחסון

זה לא סוד שמתנפחי מים הם גדולים ותופסים הרבה נפח. ברגע שתשכירו מתנפחי מים, אתם לא צריכים לדאוג לאחסון שלהם במחסן ייחודי או באחד מחדרי הבית שלכם.

 

תשובה מספר 2 – ברור! אני לא מקיים אירוע בלי מתנפחי מים

דייוויד מארגן ימי הולדת לילדים כבר 20 שנה. לדבריו, בשנים האחרונות, בכל פעם שהוא מקיים אירוע, ההורים מבקשים ממנו שיביא מתנפחי מים. "בימים האחרונים, ההורים שמתקשרים אליי לא מספיקים בכלל לשאול אם אוכל להביא את המתנפחים. אני מיד אומר להם בתחילת השיחה – אצלי כל אירוע נפתח עם מתנפחי מים".

 

תשובה מספר 3- כן, במיוחד באירועי קיץ

שמרית אחראית על ארגון אירועי הילדים בקיבוץ שבו היא מתגוררת. לדבירה, בשנים האחרונות הקיבוץ גילה את האפשרות של השכרת מתנפחי מים, ומאז, מתקיימים ימי כיף עם מתנפחים הללו באירועים הבאים:

  1. בימי הולדת מרוכזים של שכבות גיל שונות
  2. לקראת חגי תשרי
  3. באירוע פתיחת וסיום החופש הגדול

שמרית אומרת שכל ילדי הקיבוץ והחברים שלהם יודעים שאם יש מתנפחי ים בקיבוץ, זה סימן שהקיץ כבר כאן.

 

תשובה מספר 4 – אין שאלה בכלל

דניאלה היא אמא ליואב, בן ה-5. לדבריה, ליום הולדת 3 יואב ביקש לקיים מסיבה מצומצמת ל-5 ילדים בלבד. דניאלה הרגישה קצת לא בנוח לנוכח המסיבה המצומצמת, כך שהיא הציעה ליואב לערוך מסיבה ייחודית שתאפשר למעט הילדים שיגיעו להרגיש בנוח (למרות שמדובר במספר מועט של חוגגים). לכן היא החליטה להשכיר מתנפחי מים. לדבריה, הילדים שהגיעו לאירוע לא שמו לב בכלל שיש מעט משתתפים בגלל שהם היו עסוקים במתנפחים.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שאין על כך ויכוח– כדאי להשכיר מתנפחי מים באירועי ילדים. אז למה אתם מחכים? צאו למצוא את המתנפחים המתאימים לכם ביותר.

מתנפחי מים