מתי עדיף לקחת שירות משלוחים ומתי עדיפה הובלה

שירותי המשלוחים צברו תאוצה בתקופה האחרונה. אפשר לומר שעלייתה של הקורונה עשתה להם טוב. שכן, מאז שנת 2020 ישנה עלייה משמעותית במספר הצרכנים שבוחרים לבצע שירות משלוחים עבור מצרכים, מוצרים והעברות של פריטים. בעקבות התלבטות שחווינו לאחרונה, יצאנו לבדוק מתי עדיף לקחת שירות משלוחים ומתי עדיף לבצע הובלה. הישארו אתנו ותגלו מהי המסקנה שלנו מהעניין.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הזה אנחנו כותבים ממשרדנו החדש. עברנו אליו לא מזמן לאחר שהתלבטנו ארוכות אם לבצע העברה של פריטים קטנים באמצעות שירות משלוחים או הובלה. שכן, המשרד שלנו מאוד קטן ואינו כולל מספר רב של פריטים. אם נהיה מדויקים, נוכל לומר שהמשרד כולל את הפריטים הבאים:

  • שולחן עץ שניתן לפירוק
  • תמונות שולחניות
  • מנורה שולחנית
  • פסלים דקורטיביים ועוד כמה פריטים קטנים

בגלל שמדובר בפריטים שיכולים להיכנס לרכב פרטי, יצאנו לבדוק אם נוכל לחסוך הוצאה עבור הובלה.

 

מה המסקנה שלנו? מה עדיף במצב שכזה?

כדי לבדוק מה עדיף, יצרנו קשר עם חברת הובלות וביררנו האם הם יכולים לבצע עבורנו הובלה של המשרד. אנו מודים שהצחוק המתגלגל של נותן השירות מהצד השני גרמה לנו להבין את התשובה. הוא ציין בפנינו שיש לו משאית ענקית שיכולה להוביל 30 משרדים כמו שלנו. עוד לפני ששאלנו אותו מה הוא ממליץ לעשות, הוא מיד אמר שבמקרה כזה עדיף לפנות אל חברה שמציעה שירות משלוחים שתבצע עבורנו הובלה של הפריטים.

 

יצרנו קשר עם שירות משלוחים וחזרנו עם מסקנה חשובה

נחסוך מכם את המידע הלא רלוונטי ונאמר לכם שיצרנו קשר עם חברת משלוחים שביצעה עבורנו את ההובלה (או המשלוח אם אפשר לקרוא לזה כך). ההובלה הייתה מהירה, נוחה ומקצועית ביותר. הסיטואציה הזו לימדה אותנו שלא תמיד צריך להסתייע בשירותי הובלה כדי לבצע העברות של פריטים ממקום למקום. כך שאם יש לכם מעט פריטים כמו שלנו היה, כדאי שתדעו שאתם יכולים ליצור קשר שירות משלוחים ולבדוק תחילה אם הם יכולים להעניק לכם שירות.

 

המסקנה – עדיף לקחת שירות משלוחים עם מעט פריטים

המסקנה שלנו היא שעדיף להסתייע בשירות משלוחים כשיש לכם מעט פריטים בגדלים קטנים או בינוניים. לעומת זאת, אם יש לכם הרבה פריטים בגודל בינוני או גדול, עדיף להסתייע בחברת שליחויות. שכן, העובדים של שירות משלוחים לא תמיד יכולים לבצע העברה של פריטים כבדי משקל. אם אתם לא בטוחים מה מתאים לכם יותר במצבכם הנוכחי, אתם יכולים תמיד לברר עם אחד מנותני השירות שצוינו לעיל, במקרה הכי גרוע, תשמעו צחוק מתגלגל מעבר לקו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם ולנו לדעת מתי עדיף לקחת שירות משלוחים ומתי עדיפה הובלה. מאחלים לכם שתעברו את ההעברה בקלות וללא מאמץ.

שירות משלוחים