מתכננים לובי חדש לבניין? כך תובילו את הציוד החדש אליו

לובי חדש לבניין הוא אחד מהדברים הכי משדרגים וטובים שאתם יכולים לעשות בבניין שלכם. ברגע שאתם משדרגים את הלובי, אתם מבטיחים לעצמכם יופי של כניסה לבניין, עם הרגשה טובה, ריהוט הולם, ריח טוב וחפצי נוי שמשדרגים את הסטייל שלו. אם אתם מתכננים לובי חדש לבניין, אתם בהחלט צריכים גם לדעת כיצד להוביל את הציוד החדש אליו, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא.

 

לובי חדש לבניין מתחיל בציוד חדש

לובי חדש לבניין הוא לא פחות מאשר שדרוג אדיר לכל המראה הכללי של הבניין. הלובי הוא שטח הכניסה לבניין, ולכן הוא יהיה זה שהאורחים שלכם יפגשו לראשונה, וגם אתם בכל חזרה מהעבודה או מיום עמוס אחר. לכן, לובי חדש לבניין הוא חשוב מאוד, במיוחד בבניינים ותיקים וישנים שבהם הסטייל כבר הלך לחלוטין לאיבוד. את הלובי החדש שלכם אתם יכולים לתכנן ביחד עם חברות אחזקת בניינים כמו ארקל https://ar-kal.co.il או באופן עצמאי, אבל מה שבטוח הוא שהציוד החדש הוא חלק בלתי נפרד מהלובי החדש שלכם.

 

איזה ציוד חדש מצריך לובי חדש לבניין?

אז מדובר כאן על ציוד שיכול לשדרג את הלוק של הלובי בכמה צעדים פשוטים, שלא יצריכו מכם יותר מדי מאמץ או מחשבה. על מנת לשדרג את מראה הלובי, מומלץ להצטייד בכל מיני חפצי נוי שונים – ספות צבעוניות, תמונות יפות, קרמיקה להחלפת האריחים הקיימים, עציצי נוי יפים וגדולים, לוח מודעות גדול ומרשים, מראות, ואפילו פינת סלון עם שולחן וכורסאות מסביב. על מנת לשנע את כל הציוד החדש אל הלובי, תצטרכו לדאוג גם לחברת הובלות שתוכל להעביר את הציוד עד ללובי, וגם למקם אותו בהתאם לרצון שלכם.

 

כמה עולה לשדרג לובי חדש לבניין?

המחיר שתשלמו עבור שדרוג לובי חדש לבניין הוא מחיר שתלוי באלמנטים העיצוביים שתזמינו, בכמות, בחנות שבה תרכשו את הציוד וכמובן גם בעלות שירותיה של חברת ההובלות. שדרוג לובי חדש לבניין יכול לנוע באופן עקרוני בין טווח של כ-2,000 ש"ח ולהגיע גם למחירים של 10,000 ש"ח, 15,000 ש"ח ואפילו יותר. כל מה שחשוב לעשות הוא להחליט על אופי עיצוב הלובי יחד עם כל הדיירים, ולצאת לדרך עם יופי של לובי מחודש ויפה.

 

איך חברת ניהול אחזקות יכולה לסייע בעניין?

אם תבחרו לצאת לדרך שדרוג הלובי שלכם באמצעות חברת אחזקות, אתם בהחלט יכולים להנות ממישהו ש"ישבור את הראש" בשבילכם. חברת האחזקות תדע איך להתאים כל אלמנט עיצובי לאופי של הלובי ולאופי הבניין, ולעשות עבורכם את הבחירות הכי נכונות ומדויקות ללובי שלכם. בנוסף לכל זה, חברת אחזקות היא זו שתוכל לאסוף את הכספים מכל הדיירים לטובת תשלום על שדרוג הלובי, כך שגם המישור הכלכלי הוא לא דבר שתצטרכו להתעסק בו אפילו לא לרגע. תהנו מהשדרוג!

לובי הבניין