ניקיון דירה לפני מעבר דירה (איכלוס)

זה לא משנה אם אתם חולי ניקיון או אנשים שנרתעים ממגע עם סמרטוט. כל אחד מכם צריך לבצע ניקיון לדירה החדשה שלו, טרם האכלוס. מדריך זה יסביר מדוע מדובר בהליך חיוני ואיך ניתן לבצע אותו באופן מיטבי. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתעברו לדירה החדשה ברגל ימין.

 

למה דירות חדשות מצריכות ניקיון?

תאמינו או לא, אבל מעבר לדירה חדשה אינו זהה כלל לזה שמתואר בסרטים ובסדרות. אנו רגילים לראות אנשים שנכנסים לדירות חדשות מקבלן, כשהן נקיות למשעי. עובדי הבניין שבנו את הדירה שלכם מאפס יוכלו לשתף אתכם במראה של הדירה, טרם קבלת המפתח.

זו אמנם תכלול קרמיקות חדשות מהיבואן, ברזים עטופים בניילון וקירות צבועים ללא רבב, אבל כל אלה יהיו מלאים באבק שהגיע מהחלונות הפתוחים או מהליך הבנייה שאירע בקרבת מקום. מדובר בדרך כלל בכמות מסיבית של אבק שמצריכה ניקיון מקצועי ומעמיק, כזה שאתם לא יכולים לבצע בעצמכם.

למה דירות חדשות מצריכות ניקיון

 

החשיבות בביצוע ניקיון מקצועי טרם המעבר

יכול להיות שתכננתם לנקות את הבית באופן עצמאי, תוך שימוש בסמרטוט פשוט, חומר ניקוי לרצפות וסקוץ'. אם כך, כדאי שתדעו שעדיף שתשמרו את הכוחות לניקיון הבית לאחר האכלוס. שכן, הניקיון הראשוני צריך להתבצע תוך שימוש בחומרי חיטוי מקצועיים שיעילים נגד אבק וחיידקים. רק חברות ניקוי מקצועיות שמציעות ניקיון דירות מכל סוג מחזיקות בחומרים אלה והעובדים שלהם יודעים להשתמש בהם במשנה זהירות.

 

אלה הפעולות שצריכות להתבצע במסגרת הניקיון

ניקיון של דירה חדשה מצריך תחילה ניקוי משמעותי של החלונות, התריסים, הדלתות, האסלות והארונות. לאחר מכן, ניתן להסיר את הניילונים מהפרזולים השונים (ידיות, מעקות וכו'), כדי להבריק את חומרי הפרזול. בשלב הסופי והחשוב ביותר, צריך לעבור על המרצפות עם מכונת פוליש מקצועית שתותאם לסוג האבן שממנה הריצוף עשוי. שכן, כך יתאפשר להסיר את האבק ולהביא לניקיון מושלם של הדירה כולה.

 

מהו הזמן המתאים ביותר לניקיון הדירה?

חשוב להכיר במועד המדויק לניקיון הדירה החדשה שרכשתם. מדובר ביומיים – שלושה טרם העברת הריהוט והציוד אליה. נסביר שהסיבה שעומדת מאחורי המלצה זו נוגעת לשימור הניקיון שבוצע בבית. שכן, אם תבצעו את הניקיון בבוקר יום ראשון לדוגמא, ותעברו לגור בדירה באותו הערב, אתם עשויים לגלות שכל הרצפה תתמלא בסימני נעליים.

שכן, קורה לא פעם שנשארות טיפות של מים על הרצפה שלא הספיקו להתייבש. מי מכם שימתינו בסבלנות וישאירו את חלונות הבית מעט פתוחים, יוכלו לבצע מעבר נקי ונעים.

 

השורה התחתונה

חשוב לבצע ניקיון לפני מעבר לדירה חדשה תוך הסתייעות בחברת ניקיון מוסמכת. שכן, זו מחזיקה בחומרי הניקיון האיכותיים ביותר ובידע שמאפשר לעובדיה לצחצח את הבית באופן מקצועי. בשלב זה אתם מכירים במידע החיוני, כך שתצטרכו רק לפנות לחברת ניקיון מומלצת שתבצע את עבודתה נאמנה.

מהו הזמן המתאים ביותר לניקיון הדירה