ננעל הרכב בזמן הובלה – 4 דרכי פעולה שחובה לעשות

בנסיעתכם בכביש, כאשר אתם מובילים סחורה בדרך לעוד לקוח מרוצה, הרכב לפתע ננעל.

מעבר ללוח הזמנים הצפוף שלכם ושמירה על הסחורה הנעולה ברכב, ישנן 4 דרכי פעולה שחובה לנקוט בהן במקרה כזה

 

שירותי הובלה

שירותי הובלה הינם שירותים נפוצים מאוד ותדירות השימוש בהם גבוהה ובפריסה ארצית- אם זה מעבר דירה, הובלות קטנות או הובלת חבילות ליעדים שונים. בעת הנסיעה וביצוע ההובלה, לרוב הראש של המוביל עסוק בנסיעה, בעמידה בלוח הזמנים ושמירה על הסחורה המובלת. כך, שלעיתים עקב חוסר ריכוז ותשומת לב, גיליתם כי דלתות הרכב ננעלו. לפני שאתם ממהרים להילחץ ו/או להתייאש, ריכזנו עבורכם כמה דרכי פעולה שחובה לעשות.

 

בדקו שהרכב אכן נעול

לעיתים רבות, עקב הלחץ והמהירות בה אנחנו רגילים לעבוד, בניסיון פתיחה הראשון של הדלת נראה לנו כי הדלת נעולה ועלינו עכשיו לבזבז חצי יום בניסיון פריצה לרכב. רגע לפני שהלחץ וחוסר האונים משתלט עליכם, נסו לבדוק את שאר הדלתות ולא רק את דלת הנהג. במקרים רבים תופתעו לגלות כי מנעולן רכב בבאר שבע או מנעולן באשקלון, יבצע את אותה בדיקה ראשונית.

 

מפתח רזרבי

אם אתם עובדים בחברת הובלות, או נמצאים באיזור קרוב למשרדים/ איזור מגוריכם, בדקו אם קיים מפתח רזרבי במיקום קרוב. כך, חבר לעבודה או בן משפחה יוכל לסייע בהקפצת מפתח רזרבי ולחסוך לכם זמן יקר.

 

תינוק או בעל חיים נמצא ברכב

אם במקרה החלטתם לקחת איתכם את הילד לעבודה, את הכלב או כל בעל חיים אחר ושכחתם את המפתחות ברכב, הרכב עלול להפוך תוך זמן מועט למלכודת מוות, במיוחד בעונת הקיץ החמה.

לכן, במקרה חירום שכזה, אין להמתין לבדיקת הדלתות או חיפוש מפתח נוסף, אלא יש לפעול במיידיות ובמהירות האפשרית. תוכלו להתקשר למוקדי החירום- משטרה או כיבוי אש, או לנסות לשבור את החלון לבד.

 

הזמנת מנעולן

אם לא מדובר במקרה חירום הגובל בהצלת חיים ולאחר שבדקתם את כלל דלתות הרכב וזמינות של מפתח רזרבי, סביר להניח שתוכלו להמתין בסבלנות לפורץ מנעולים מקצועי ומיומן. מדובר בזמני המתנה לא ארוכים (במידה ואתם נמצאים במקום נגיש כמובן), ובעבודת פריצה שאורכת לרוב כחצי שעה.

המהירות והלחץ שלכם לא שווים את ניסיונות הפריצה העצמאיים שלכם, העלולים לגרום נזק לרכב והוצאות כספיות מיותרות. מנעולן מקצועי יבחר את שיטת הפריצה המתאימה תוך גרימת מינימום נזק, באופן יעיל ומהיר.

כפי שראינו, נעילת הרכב, בטח בזמן ההובלה ולוח הזמנים הלחוץ אינה דבר נעים, אך ישנם כמה בדיקות מקדימות שניתן לבצע בכדי לוודא שאכן נדרש להזמין מנעולן. במידה ומדובר במצב חירום, יש לפנות במהירות למוקדי החירום. במידה ולא מדובר במקרה חירום, מומלץ להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי לפתרון יעיל ומהיר.

 

פריצת דלת