5 סיבות להזמין צביעת קירות לפני הכניסה לדירה החדשה

כשאנחנו עוברים לדירה חדשה יש לנו כל כך הרבה על הראש. הזמנת ההובלה, אריזת הבגדים, פירוק הארונות, אריזת כלי המטבח ורגע, מישהו זכר לארוז את הקערת אוכל של רקסי? זה בסדר, אנחנו לא שופטים אתכם אם במהלך האריזות והבלגנים שכחתם לחשוב על דברים מהותיים כמו הזמנת חברה מקצועית לצביעת הדירה לפני שנכנסתם. אנחנו כאן רק כדי להזכיר לכם כמה זה כדאי. אז למה חשוב להזמין צביעת קירות לפני הכניסה לדירה החדשה? הנה 5 סיבות

 

1.זמן זה כסף

כידוע לכולנו, זמן שווה כסף. והזמן האישי שלנו שווה הרבה יותר מרק כסף. כמות הזמן שצביעת הדירה תגזול מאיתנו, היא כמות לא פרופורציונאלית לביצוע העבודה. בעוד מומחים בצביעת קירות יקדישו למשימת צביעת הדירה זמן קצר במיוחד בזכות המיומנות שלהם בתור אנשי מקצוע בתחום, אתם כנראה תתקעו עם צביעת הדירה שעות וימים רק כדי לעשות עבודה הרבה פחות טובה מהם.

 

2.הזדמנות שלא תחזור

כשאנחנו נכנסים לדירה חדשה, במיוחד אם מדובר במועד שלפני ההובלה של הרהיטים, אנו עומדים בפני הזדמנות שלא תחזור באותה הדירה. ההזדמנות הזו תאפשר לתהליך צביעת הקירות להיות יעיל, מהיר והכי חשוב נקי במיוחד. כאשר הדירה ריקה לחלוטין מרהיטים או כל דבר אחר היוצר עומס בחלל, צביעת הדירה הופכת למשימה קלה במיוחד לגדולי המקצוענים.

 

3.אתם לא מקצוענים

כן, אמרנו את זה.. למרות שזה אולי אמרה חצופה, אזרנו אומץ ואמרנו את זה. אולי יצא לכם כבר לצבוע איזו דירה או 2 בחייכם אבל ברצינות. האם הייתם מגדירים את עצמכם באותה הרמה של צבעים מקצועיים? אז גם אם עניתם כן, אנחנו כאן לבשר לכם שאתם דווקא לא באותה הרמה. הצבעים המקצועיים מסוגלים לצבוע כל דירה בכל גודל בזמנים קצרים במיוחד ולהשאיר תוצאה חלקה ואחידה בכל חדרי הבית. מה שאתם כנראה, לא תוכלו לעשות.

 

4.מחיר משתלם במיוחד

מחיר צביעת הקירות בדירה חדשה בה אין רהיטים או "מכשולים" אחרים יהיה נמוך בהרבה כשנסתכל קצת על המחירים הקבועים בשוק זה. למעשה, אם נשכלל את כל הנתונים שעומדים מולנו נוכל להבין כי המחיר הוא כמעט אפסי. במידה והיינו בוחרים לעבוד על צביעת הדירה בעצמנו, היינו צריכים להשקיע בציוד יקר לצביעת הדירה כמו הצבע עצמו, טרפנטין, מברשות ורולרים ואף היינו צריכים להקדיש זמן יקר לנושא בו היינו יכולים לעבוד ולקבל תשלום. כל הנתונים האלה ביחד רק מוכיחים כמה המחיר של צביעת הדירה הוא כאין וכאפס למה שהיינו משלמים בזמן ועצבים על צביעת הדירה, מה שמוביל אותנו לסיבה האחרונה.

 

5.למה לכם כל הכאב ראש הזה?

לא, אבל ברצינות רגע, למה לכם כל הכאב ראש הזה? מה אין לכם מספיק על הראש? כי אם אין אנחנו מוכנים לתרום לכם קצת משלנו. הסאגה של צביעת הדירה תדרוש מכם שעות ארוכות של עבודה ולאחריהן עוד שעות של תהייה מה עשיתם לא נכון ואיך אפשר לתקן את הטעות רק כדי להתעורר בבוקר שלמחרת ולהתחיל את כל הלופ מחדש עד שתקבלו תוצאה סבירה במקרה הטוב. אז למה לכן הכאב ראש הזה? הזמינו שירותי צביעה עוד היום

איש צובעה קיר