4 סיבות לרכוש רכב מסחרי להובלות במימון

רכבים מסחריים המשמשים להובלות הם רכבים גדולים מאוד, והם מתאימים לשינוע מטענים ולהסעת נוסעים.

רכבים אלה מתחלקים ל- 2 קטגוריות: רכבים מסחריים עד 3.5 טון ורכבים מסחריים מעל 3.5 טון.

היופי שבהם נעוץ בגודל שלהם, ובעובדה שלא צריך רישיון משאית על מנת לנהוג באחד כזה.

במאמר זה, ניתן לכם את כל הסיבות לרכוש רכב מסחרי להובלות, ונענה על השאלה למה אתם צריכים לעשות את זה במימון.

 

הסעת מספר נוסעים גבוה

רכב מסחרי להובלות, כיאה לשמו, הוא רכב מסחרי גדול במיוחד, המיועד להובלות. המילה הובלות היא מילה מטעה, משום שברכבים אלה ניתן להסיע גם מטען אנושי גדול, הלא הוא מספר נוסעים גבוה. במילים אחרות, רכב מסחרי להובלות יאפשר לכם להסיע מספר נוסעים גבוה במיוחד. רכבים אלה מסוגלים להסיע 8-9 נוסעים בנוחות, ללא כל צורך בהצטופפות, ותוך ניצול יעיל במיוחד של המרווח הקיים ברכב.

 

מקום למטען רב

כאמור, רכב מסחרי להובלות, הוא רכב שבראש ובראשונה, המטרה שלו היא לשנע מטען רב ככל האפשר. בחלק מהרכבים, כדוגמת הפורד טרנזיט קסטום, תוכלו לבחור בגרסת ואן. גרסת הואן היא גרסה המאופיינת במספר מושבים נמוך יותר, המפנה מקום רב במיוחד למטען. כלומר, בעת בחירת רכב מבחרי להובלות, עליכם לחשוב מה אתם מובילים – מטען, או אנשים. לאחר שתענו על השאלה הזאת, תוכלו לבחור על מה לשים דגש: מספר מקומות רב במיוחד, או תא מטען עצום.

 

הטבות מס

אחד היתרונות המשמעותיים ברכישת רכבים מסחריים להובלות הוא הטבות המס הגדולות. יש לציין שקיימים תנאים שעליהם צריך הרכב לענות על מנת לקבל את הטבות המס, ולא כל הרכבים המסחריים זכאים להטבות אלה. מסחריות במשקל של 3.5 טון ועד 4 טון ניתנות לרכישה ללא מע"מ, וניתן לנהוג עליהן ללא צורך ברישיון למשאית. הדבר הופך את הרכבים המסחריים בקטגוריה זו למשתלמים וזולים במיוחד. למעשה, הטבת הס הזו הופכת את מרבית הדגמים שבמשקל בין 3.5 טון ל- 4 טון לזולים יותר מרכבים מסחריים אחרים שנמצאים בקטגוריית עד 3.5 טון.

 

רכב מסחרי במימון

אז כיסינו את הסיבות שבגללן כדאי לכם לקנות רכב מסחרי להובלות, אבל למה בעצם כדאי לעשות את זה עם מימון? הסיבה העיקרית לכך היא המחיר. גם עם הטבות המס המשמעותיות, עדיין מדובר ברכבים שזולים רק באופן יחסי. במילים אחרות, מחירם של רכבים מסחריים הוא גבוה, ואילו רכישת רכב מסחרי במימון תהפוך אותם לברי השגה עבורכם, ויאפשר לכם לרכוש אותם.

 

סיכום

רכישת רכב מסחרי להובלות במימון היא כדאית מאוד. כאמור, רכבים מסחריים יאפשרו לכם להוביל מטען רב, וכן מספר רב של נוסעים. בנוסף, רכישת רכב מסחרי בין 3.5 טון ל- 4 טון יאפשר לכם ליהנות מהטבת מס משמעותית – רכישה ללא מע"מ. אם אתם מעוניינים לרכוש רכב מסחרי להובלות, אנו ממליצים לכם לעשות זאת תוך שימוש במימון, על מנת להפוך את הרכישה לאפשרית וברת השגה.

 

משאית