סליחה על החוצפה: הכירו את "שבו בשקט"

אנשים רבים חוו רגע דומה לזה שאנחנו חווינו ממש עכשיו. שכן, רגע לפני שהבנו שאנחנו הולכים לכתוב מדריך בנושא, מצאנו את עצמנו יושבים בכיסא המשרדי שלנו ומתלוננים בקול שהוא פשוט לא נוח. הגב התחתון שלנו צועק מכאבים, הרגליים נמרחות על הרצפה וההרגשה הכללית היא של כיסא עינויים ולא כיסא משרדי נוח.

הצעקה שקיבלנו מהמעסיק שאמר לנו לשבת בשקט, הובילה אותנו לכתוב מדריך מעמיק על "שבו בשקט". הישארו אתנו ותכירו את החברה עם השם הכי גאוני שיש בשוק.

 

תכירו קודם את הרקע המעמיק שגרם לנו להכיר את שבו בשקט

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם וודאי מבינים שקרתה לנו סיטואציה לא נעימה. שכן, דיברנו עם עצמנו בקול מבלי לשים לב. לא התכוונו להתלונן בריש גלי על הכיסא הגרוע שהמעסיק בחר להציב במשרד שלנו. בכל אופן, הוא שמע אותנו בדיוק בזמן שגלשנו באתר של "שבו בשקט".

הרגע המביך הזה עורר בנו דווקא צחוק, פשוט כי באותו זמן שגלשנו באתר, המעסיק גער בנו לשבת בשקט מבלי שהוא הבין שיש פה עניין של דו משמעות. אנחנו כותבים את המדריך הזה במטרה לשלוח אותו לששון, המעסיק שלנו. שכן, חשוב לנו שהוא יכיר את חברת "שבו בשקט" כדי שנוכל לקבל אישור לרכוש דרכה כיסא איכותי ונוח. ששון, מעסיק יקר, אם אתה קורא את השורות האלה, אז סליחה על החוצפה. 

תכירו קודם את הרקע המעמיק שגרם לנו להכיר את שבו בשקט

שבו בשקט – הנה עובדה מספר 1 שאתם צריכים להכיר אודות החברה 

העובדה ה – 1 שאתם צריכים לדעת על חברת שבו בשקט נוגעת לבריאות שלכם. מי שעיצבו את הכיסאות של החברה הם אנשים שיודעים מה היא נוחות. ברגע שתבחרו כיסא דרך החברה, אתם תוכלו להיות בטוחים שיתאפשר לכם להיות נינוחים ולבצע את המטלות שלכם במקום העבודה או בבית. זו הסיבה שאנחנו רוצים לשלוח לששון את הקישור הבא לאתר החברה, כדי שהוא יבחר את הכיסא החדש שלנו בתקציב שמתאים לו: https://shvoo.co.il/.

שבו בשקט – הנה עובדה מספר 1 שאתם צריכים להכיר אודות החברה 

שבו בשקט – הנה עובדה מספר 2 שאתם צריכים להכיר אודות החברה 

הדבר השני שאתם צריכים לדעת זה שיש באתר מגוון רחב של כיסאות. אנחנו למשל ראינו את סוגי הכיסאות הבאים:

  • כיסא אורחים
  • כיסא מנהלים
  • כיסא לחדר ישיבות

כך שאפשר לבחור כיסאות עבור כל מיני חללים במשרד לפי הצורך.

 

שבו בשקט – הנה עובדה מספר 3 שאתם צריכים להכיר אודות החברה 

אתם צריכים לדעת שמדובר בחברה מקצועית, אמינה ומומלצת. אנו לא סתם זורקים פה סיסמאות לאוויר. שכן, את כל העובדות הללו שמענו מעובדים בחברות אחרות שמציינים בפנינו בכל שיחה אקראית שיש להם את הכיסא הכי נוח בעולם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם (ולששון) להכיר את 3 העובדות על חברת שבו בשקט. עכשיו נותר לכם רק לבחור את הכיסא המתאים וליהנות מ – 100% נוחות.

סליחה על החוצפה: הכירו את "שבו בשקט"