עברתם דירה? למדו כיצד לעצב אותה בקלות

מעבר דירה הוא תמיד תהליך מורכב שכולל בתוכו לא מעט חלקים. מחיפוש הדירה, למציאת שוכרים מחליפים, סגירת חוזה, המעבר עצמו והמשימה לגרום לחלל להרגיש כמו בית – אין ספק שזו תהליך ארוך, שמצריך מאיתנו הרבה אנרגיה, זמן ומאמץ. בכדי להוריד מעצמכם קצת עומס, חשוב לדעת איך להתנהל בשלב עיצוב ואיבזור הדירה ולהגיע לתוצאות נהדרות. במאמר זה נסביר לכם בדיוק איך.

 

להתחיל עם קנבס חדש

מעבר דירה הוא הזדמנות מצוינת להתחיל עם קנבס חדש, נקי וריק. לא משנה איך נראתה הדירה הקודמת שלכם – אם אתם מעוניינים ליצור לעצמכם ספייס חדש, שירגיש כמו בית ויהיה לכם נעים לחיות בו, אתם יכולים. ההשקעה בשלבי התכנון והעיצוב של הדירה החדשה שלכם, איך תרהטו אותה, אילו אביזרים תביאו אליה ואיך תעצבו את החללים השונים תניב פירות מהר מאוד ואתם תשמחו שיצרתם לכם את החלל האישי שלכם. אבל איך עושים את זה בקלות?

לעצב דירה

 

איך מעצבים דירה בקלות?

כאמור, תהליך מעבר דירה הוא תמיד מורכב. אז למה לעשות לעצמכם חיים קלים ולבצע מה שניתן כדי להוריד מהעומס? איגדנו עבורכם את הדרכים להקל על עצמכם בתהליך עיצוב וריהוט הדירה שלכם. הנה הן:

משתדלים לבצע קנייה מרוכזת

ההחלטה לבצע קנייה מרוכזת ככל הניתן, ולהזמין את רוב פריטי הנוי והריהוט שלכם מאותה החנות – יכולה לעזור פלאים בתהליך עיצוב הדירה ולהפוך אותו לפשוט יותר. כשאתם מתפזרים על מספר חנויות וצריכים להתעסק עם מספר ספקים, הכל נהיה מורכב יותר – מחירים, דמי משלוח, זמני משלוח, תיאומים עם שליחים, וכולי. בחרו לרכוש באופן מרוכז מחנות בעלת מבחר גדול של פריטים איכותיים כמו טום האוס, ותקלו על עצמכם איפה שניתן.

לוקחים השראה מכל מקום

ברגע שחתמתם על חוזה ואתם כבר יודעים את הלייאאוט הכללי של הדירה, החלוקה הפנימית שלה וכולי, אתם יכולים להתחיל לאסוף השראה לאיך שאתם רוצים שהיא תראה. אסיפת רפרנסים טובים תעזור לכם לקצר תהליכים בכל הנוגע לעיצוב וריהוט הדירה, שכן אתם תהיו חדורי מטרה ועם ידיעה ברורה של מה שאתם מחפשים. כך תחסכו זמן והתמהמהות.

מחליטים על תקציב

חשוב מאוד להקצות לעצמכם תקציב שיהיה ריאלי עבורכם בשביל לרהט ולעצב את הדירה. כשאתם עובדים עם תקציב מסודר וברור, אתם יכולים להרגיש בטוחים יותר בהחלטות שלכם, ולבחור פריטים שישמשו אתכם שנים קדימה. כמו כן, בהתחשב בכך שמעבר דירה הוא מהלך יקר לכל הדעות – תוכלו להניח את דעתכם שאתם עושים מה שניתן כדי לצמצם הוצאות ולא רוכשים ללא תקנה.

 

לסיכום

בכדי להפוך את תהליך עיצוב הדירה לכמה שיותר פשוט, מהיר וחסכוני – בצעו קניות מרוכזות, קחו השראה מדויקת ובואו מכווני מטרה, והחליטו על תקציב ברור שיאפשר לכם לבצע החלטות משכילות.

חתם על חוזה