עיצוב לוגו לחברת הובלות – איך לעצב משהו שימשוך ושישדר ביטחון

עיצוב לוגו טוב ויצירת תקשורת עם הצרכן משפיעים באופן ישיר על מידת הצלחה של עסק.

בעלי עסק רבים עסוקים בבניית כלים וויזואליים שיסייעו להם למשוך קהל יעד ולהניע לקוחות פוטנציאלים לביצוע רכישה.

אז כיצד מעצבים לוגו מוצלח?

 

פשטות בעיצוב

פשטות היא מפתח בתחום של עיצוב לוגו. אין צורך בריבוי פרטים, צורות או צבעים. אלו יכולים בעיקר לבלבל את הלקוח ולהקשות על העברת המסר שלכם. בעולם האינטנסיבי העמוס בתוכן ובגירויים, מומלץ לאמץ מינימליזם אשר יעביר מסר חד וברור. השתדלו להימנע מעומס המצריך סבלנות והשקעה מיותרת בהבנת הלוגו. ללוגו מינימלי סבירות גבוהה לתפוס את תשומת הלב של הצרכנים, ואף להישאר בזיכרונם. אז במידה ואתם מעוניינים לעצב לוגו בולט ומיוחד, נקטו בגישת "כל המוסיף גורע" וצרו לוגו פשוט ומדויק.

 

אתם רוצים שיזכרו אתכם

ישנן עדויות לכך שאנשים נוטים לזכור פרטים ויזואליים באופן טוב משמעותית לעומת פרטים מילוליים. זכרון ויזואלי חזק מאוד ונשלף במהירות גבוהה. לכן, לקוחות יכולים לזהות ולשייך סמל ויזואלי למותג מסוים בקלות יותר מאשר לוגו שיש בו מילים. לוגו בעל צורה פשוטה וייחודית ובעל צבעים אחדים נוטה להיות זכיר יותר. חשבו על הלוגו של חברות מובילות שאתם יכולים להיזכר בהם בקלות. בכל אחד מהם ישנו שימוש בייצוג פשוט, אשר באופן מיידי מזכיר לכם את המותג המזוהה עמו.

 

עיצוב גמיש

עליכם לחשוב שהלוגו שלכם עשוי להופיע במגוון פלטפורמות, גדלים וצורות. עליכם לוודא כי הלוגו ייראה טוב בכל מדיה, על גבי כל צבע או גודל. כלומר, עליכם לייצר לוגו גמיש שיראה טוב במגוון מקרים. למשל, במידה ובלוגו יש פרטים קטנים שניתן להבחין בהם רק בגדול מסוים זו עלולה להיות בעיה. כאשר תרצו להקטין את הלוגו, במקרה בו תרצו להדפיס אותו על מוצר קטן או להציג אותו על מסך קטן מהרגיל, הפרטים הקטנים או המלל בלוגו לא יהיו קריאים או ניתנים לזיהוי. על כך, היצמדו לפשטות ולעיצוב ברור ובולט שיראה טוב וברור בכל גודל.

 

ייחוד

לא תרצו להגיע למצב שלאחר שהשקעתם רבות בבניית מוצר, הקמתם אתר, השקעתם כסף, עבודה ומשאבים רבים, תגלו שקיים מוצר עם לוגו דומה לשלכם. כדי להימנע מיצירת בלבול אצל לקוחות פוטנציאלים, חשוב לבצע מחקר מעמיק על המתחרים שלכם ולבדוק כיצד הלוגו שלהם נראה. כדי לתפוס תשומת לב, יש עצב לוגו מקורי שלא שוכחים בקלות. נסו לצאת מהקופסא וליצור משהו יצירתי ושונה.

 

לסיכום

לוגו של בית עסק מהווה סמל זיהוי שלו. זהו מרכיב חשוב ביותר במיתוג עסק, ומעבר לסמל הוא חשוב ביצירת זהות של המוצר שלכם. ללוגו המעוצב בצורה נכונה ומקצועית ישנו פוטנציאל למשוך אנשים, ולעודד אותם להפוך ללקוחות שלכם לאורך זמן!

 

לחיצת יד