פטיש מסמר – 6 יתרונות בעגלות כלים

נמאס לכם לסחוב את ארגז הכלים ממקום למקום על אף הכובד? אין לכם מספיק מקום בארגז לכל הכלים שאתם צריכים? כנראה שהגיע הזמן לרכוש עגלת כלים – השדרוג של ארגז הכלים, הגדול יותר והנוח יותר.

 

עגלות כלים – הפתרון המושלם

בעוד שארגזי כלים מוגבלים בהיקף התכולה שלהם ועלולים להיות כבדים ולא נוחים להתניידות, עגלות כלים יענו על חסרונות אלה בקלות ובנוחות, ועל כן מדובר בפתרון מושלם למי שנעזר בכלי העבודה שלו לעיתים תכופות.

ארגזי כלים, כבודם במקומם מונח ולצרכים מסוימים ימשיכו לשמש אותנו, אך הגיע הזמן להכיר את הפתרון הנוח, המוצלח, החדש.

 

נוח יותר להתניידות

בעוד שארגזי כלים עלולים להיות כבדים ולהכביד עליכם בעת נשיאה ממקום למקום, עגלות כלים קלות להתניידות עקב היותן על גלגלים. באמצעות ידית נשיאה תוכלו "לסחוב" את עגלת הכלים ממקום למקום.

דגמים מסוימים יציעו שני גלגלים (דומה למזוודה קטנה), ודגמים אחרים יונחו על ארבע גלגלים (דוגמת ארון קטן או שולחן).

 

יכול להכיל חפצים רבים יותר

היקף התכולה בעגלת כלים הוא בהכרח רב יותר, כי למשקל משמעות נמוכה יותר. דגמים שונים של עגלות כלים יציעו היקף תכולה שונה – החל מעגלות כלים המציעות מגירות (שתיים, שלוש ואפילו שבע מגירות) או עגלות כלים המציעות תאי אחסון.

 

נוח ומסודר

מכירים את זה שאתם פותחים את ארגז הכלים ורואים שחפצים שונים זזו ממקומם והתערבבו אלו עם אלו בתוך הארגז?

עגלת הכלים יכולה להיות מחולקת לתאים, מגירות או תתי-תאים, מה שיאפשר לכם לסדר את החפצים באופן מיטבי.

 

פינת עבודה

עגלות כלים גדולות יכילו משטח עבודה קטן למעלה, כך שתוכלו למדוד, לשרטט, לכתוב, לחתוך וכדומה על פני משטח העבודה הנלווה!

 

נשיאה ברכב

חלק מעגלות הכלים מציעות אופציה לקיפול הידית והגלגלים, כך שתוכלו "לשאת" אותה בנוחות עד לרכב על פני הגלגלים, להכניס אותה אל המושב האחורי בקלות, לשלוף מחדש כשתגיעו ליד – ובכך להימנע מסחיבת המשקל הנוצרת כאשר אתם בוחרים להשתמש בארגז כלים רגיל.

 

תמורה למחיר

מחיר עגלות כלים יכול לנוע ממאות בודדות ועד למעלה מאלפיים שקלים. עם זאת, חשוב לציין שלעגלות הכלים תרומה מלאה למחיר. עגלת כלים באיכות טובה תשמש אתכם לאורך זמן רב (אפילו שנים), ותייעל את צורת העבודה שלכם. הסדר, הארגון והנוחות בהכרח שווים את ההשקעה שתטיב אתכם, ובעיקר עם מי שמשתמש בכלי העבודה שלו לעיתים תכופות.

 

בואו להתרשם!

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מכלי העבודה שלנו, בחנות העסק או באתר האינטרנט. עגלות הכלים שלנו הן מהאיכותיות והחדשות בשוק, והתמורה המלאה למחיר מובטחת. לעדות, קהל הלקוחות המרוצה שלנו, בניהם גם צבא ההגנה לישראל.

אנו מקפידים לעבוד עם היצרנים האיכותיים ביותר בשוק (Beta Action או Beta Tools), והאיכות ניכרת במוצרינו.

מקצוען? עגלת הכלים החדשה שלך מחכה לך!

עגלה