פירוק הובלה והרכבה של הרכבת מיטה

שיפוץ דירה או מעבר לבית חדש כרוכים לרוב בהחלפת ריהוט, בין אם מדובר בסלון ובין אם בחדר השינה. לשם כך יש להסתייע בשירותי הובלה, פירוק והרכבה. המאמר יעסוק בפירוק, הובלה והרכבה של מיטות לחדר השינה.

 

איזו מיטה אתם מתכננים לרכוש?

כשמדובר על מחיר הובלה, פירוק והרכבה של מיטות, יש לתמחר אותו על פי גודל וסוג המיטה. ניתן להבדיל בין מיטה זוגית, מיטה וחצי או מיטת יחיד, מיטת תינוק או מיטת מעבר. ישנם לא מעט אנשים שעושים את זה לבד אך לא בצורה יסודית ומקצועית וגם לא לכולם יש רכב או מובילים שיכולים לשנע את המיטה לבית החדש.

לפיכך, ישנה חשיבות רבה לבחירת הגורם המפרק, המרכיב והמשנע את המיטה. גורם זה צריך להיות מקצועי ומיומן, עם כלי עבודה מתאימים, רכב מתאים וכד' על מנת לחסוך עוגמת נפש, אנרגיה וזמן. לכן הזמינו שירות הרכבת מיטה רק מאדם מקצועי שעוסק בכך.

מיטה

מה המחיר של הרכבת מיטה?

המחיר של פירוק, הובלה והרכבת מיטה נקבע כאמור על פי סוג המיטה וגודלה. לרוב הרכבה פשוטה של מיטה זוגית תעלה בין 200-300 ₪ אך יהיו פרמטרים של אבזור כמו ארגז מיטה, מיגרות או ראש מיטה אשר יקבעו את המחיר הסופי.

כמו כן, לחומר ממנו מורכבת המיטה יש השפעה על המחיר, בין אם מדובר על עץ ובין אם על פלסטיק. מעבר לכך, ישנם בעלי מקצוע שונים המציעים מבצעים ומחירים אטרקטיביים ולכן חשוב לערוך סקר שוק לפני ההזמנה של פירוק או הרכבת מיטה.

 

מדוע ישנה חשיבות ליד מקצועית?

למיטות מכל סוג ישנו בסיס שעליו נמצא המזרן. הבסיס מחזיק את משקל הגוף ויכול להתמוטט אם לא מקבעים אותו בצורה טובה למיטה. לעיתים ישנם בסיסים העשויים מקורות עץ שצריכים להיות מותקנים בצורה מדויקת על מנת שהבסיס יהיה חזק ואחיד.

ולכן כדי שהבסיס יותקן באופן הנדרש יש צורך ביד מקצועית שתרכיב אותו ובציוד עבודה מתאים. על אחת כמה וכמה, כאשר מעוניינים לבנות מיטה מ-א'-ת' ולוודא שהיא תשרת אתכם כראוי לטווח הרחוק.

 

כיצד להזמין גורם מקצועי להרכבת המיטה?

כדי להזמין איש מקצוע עד הבית להרכבת מיטה, צריך לשוטט באינטרנט ולקבל המלצות על אנשי מקצוע תוך השוואת מחירים וזמינות. מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. בנוסף, לפירוק, הובלה והרכבת מיטה יש אחריות של בעל המקצוע, כך שאם משהו מתפקשש יש לכם גב.

לפיכך, אל תהססו לשאול על האחריות והתקופה שאותה נותנים לכך. לסיכום, ישנם אתרים של אנשי מקצוע בהם ניתן לקרוא המלצות ולהשאיר פרטים וכך מקבלים במהירות הצעת מחיר. ככל שתסתייעו ביד מקצועית, כך המיטה שלכם תחזיק מעמד לשנים רבות ללא פגמים הקשורים להובלה או להרכבה שלה.

פירוק הובלה