הצצה למאחורי הקלעים: אילו תפקידים אחראים לתפעול מפעל הפיס?

מפעל הפיס הוא מפעל ייחודי במדינת ישראל. מצד אחד המפעל הוא זה שאחראי על הגרלות והימורים אולם יש לו גם תפקיד חשוב בכל הנוגע לתרומה לקהילה. אם עד היום חשבתם שמפעל הפיס זה רק דוכנים שבהם אפשר לקנות טפסים, אולי כדאי שתקבלו הצצה לחלק האחורי של מפעל הפיס, המקום שבו כל הדברים החשובים שהמפעל הזה עושה מתרחשים. 

 

מפעל הפיס

אם גם אתם מוצאים את עצמכם נכנסים ללא הרף לאתר של לוטו תוצאות אחרונות חשוב להבין שמפעל הפיס הוא הרבה יותר מזה. המפעל שקיים כבר עשרות שנים הוא הגוף היחיד בישראל שמותר להמר דרכו. הימורים הם דבר לא חוקי בארץ, אולם דרך מפעל הפיס יש אסדרה שלהם ולכן מותר להמר. כאן למשל תוכלו להמר בצורה מקוונת בלי לצאת מהבית https://lotto365.co.il.

מפעל הפיס

צוות ההגרלות

הדבר הראשון שיש במפעל הפיס הוא כמובן צוות שאחראי על הגרלות. הצוות הזה מתפעל את כרטיסי הגירוד, טפסי החישגד ושלל ההגרלות שמפעל הפיס מבצע מידי יום. האחריות של הצוות היא לדאוג להגינות בכל הגרלה, לפרסום התוצאות בזמן וכמובן להענקת הפרסים במידה ויש זוכה בהגרלה. אולם הדבר החשוב ביותר שאותו הצוות עושה, הוא תפעול של הגרלת הלוטו.

 

הגרלת הלוטו

הגרלת הלוטו היא ההגרלה הגדולה בישראל, וסכומי הכסף בה יכולים להגיע לעשרות מיליוני שקלים. זכייה בלוטו היא דבר שיכול לסדר אתכם לכל החיים, אולם כדי שזה יקרה עליכם קודם כל למלא את טופס ההגרלה. הזכייה בהגרלה מתבצעת רק כאשר יש מתאם מדויק בין המספרים שאתם ניחשתם לבין אלו שעלו בהגרלה. הזכייה בהגרלה היא דבר שלא קל להגיע אליו, אולם לנסות תמיד אפשר.

 

הימורי ספורט

עוד תחום שמפעל הפיס הוא האחראי הבלעדי עליו בישראל אלו הימורי ספורט. בכל העולם הימורי ספורט זוכים לפופולריות רבה, אולם אם אתם רוצים להמר על ספורט בישראל תוכלו לעשות את זה דרך הטוטו או הווינר שהם גופים שמפעל הפיס מתפעל. היתרון של הימורי ספורט הוא שאנחנו מהמרים על דבר שיש לנו הבנה בו, בניגוד לבחירה אקראית של מספרים כמו בהגרלת הלוטו.

הימורי ספורט

פילנתרופיה

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר שאותו מפעל הפיס עושה אלו מפעלי הפילנתרופיה שלו. הסיבה שמפעל הפיס הוא הגוף שמורשה לתפעל הימורים בישראל נובעת מכך שהוא מעניק תרומה רבה לקהילה. הכסף לתרומות הללו מגיע מההגרלות, וכך מפעל הפיס יכול לתת כספים רבים לקהילות ומיזמים שאין מישהו אחר שיכול לתת להם תקציב.

 

לסיכום

מפעל הפיס הוא הגוף היחיד בישראל שמוסמך לבצע הימורים. אם אתם רוצים להמר על ספורט או לקחת חלק בהגרלת הלוטו, מפעל הפיס הוא הגוף היחיד שדרכו ניתן לעשות את זה. המפעל דואג להגרלות רבות מידי יום וכמובן תורם חלק ניכר מהכסף לטובת צרכים אזרחיים בישראל.

הצצה למאחורי הקלעים אילו תפקידים אחראים לתפעול מפעל הפיס