קבלו 3 מתנות מקוריות ליולדת

יש רשימה קבועה של מתנות שניתנות לאישה לאחר לידה. מי שבוחרים בהן, עושים זאת מתוך מחשבה שמדובר במתנות איכותיות שישמשו את האישה והתינוק לאורך זמן.

מדריך זה רואה אור כדי להעלות את המודעות לנושא זה ולומר לכם, רוכשים יקרים: הגיע הזמן לצאת מהקופסא! בשורות הבאות נרכז בפניכם את 3 המתנות המקוריות ביותר שישמחו את היולדת וישמשו אותה.

 

מכשיר מצפצף לאיתור הנייד

כל אישה לאחר לידה תגיד לכם שהיא לא זוכרת איפה היא הניחה את המפתחות, המוצץ, הבקבוק, הפלאפון והרשימה עוד ארוכה. שכן, ההורמונים מקשים על ההתנהלות היום יומית וגורמים למוח לתפקד קצת אחרת.

ההמלצה שלנו היא לקנות ליולדת מכשיר JPS קטן שיתחבר למכשיר הנייד. נציין שהמכשיר מגיע עם שלט רחוק שמאפשר ללחוץ על כפתור ייעודי בכל פעם שהפלאפון נאבד. כך בעצם, ניתן יהיה למצוא את הנייד בלחיצת כפתור קצרה, מבלי להפוך את הבית.

נייד

מארז משולב ליולדת והתינוק

בואו נודה באמת. במרבית המקרים אנו מעניקים מתנה שמותאמת בעיקר לתינוק ולא לאם. אנחנו כאן כדי לשנות את המצב ולהמליץ לכם לבחור במתנה משולבת. כזו שתפנק לא רק את הבייבי, אלא גם את אמא שלו שעובדת קשה ולא ישנה בלילות.

זהו בעצם משלוח מתנה ליולדת שכולל בקבוקי יין, מתוקים ופריטים שכל תינוק צריך (החל משמיכה, בובה נעימה למגע, גרביים מחממות ועוד).

 

שובר לבייבי סיטר

אם אתם רוצים להעניק מתנה מקורית במיוחד ויש לכם זמן פנוי וגישה לתינוקות קטנים, תוכלו לרכוש מראש מארז ליולדת בן ולהגיע אל היולדת בשעות הערב המוקדמות. שכן, אלה השעות הקשות ביותר עבור הורים טריים (ותינוקות שהגיחו לפני רגע לאוויר העולם). העייפות חוגגת ולעיתים, יש תינוקות שלא מצליחים להירדם.

למקרה שלא הבנתם עד הסוף את המתנה המקורית שמוצעת לכם ברגעים אלה, נסביר שזהו שובר שלכם. כלומר, אתם תציעו את עצמכם כבייבי סיטר ותביאו אתכם מארז שישמש אתכם לשעות שבהן תתנו יד ליולדת. אם תבחרו באפשרות זו, תשתדלו להימנע מהעברת ביקורת על הניקיון והסדר של הבית ופשוט תהיו שם בשביל להכיל.

שְׁמַרטַף

הבחירה קשה? יש לנו פתרון עבורכם!

אנחנו יודעים מה עובר לכם עכשיו בראש – למה הם הציעו לנו כאלה מתנות מקוריות? עכשיו יהיה לנו קשה לבחור את המתנה המושלמת! ובכן, יש לנו פתרון גם לתרחיש שכזה. נמליץ לכם לפנות אל היולדת ולהציג בפניה את המדריך הנוכחי או להקריא לה בעל פה את 3 המתנות שהוצגו לעיל. כך היא תוכל להצביע על המתנה הנכונה עבורה וכולם יהיו מרוצים.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור מתנה מיוחדת!

עכשיו אתם מכירים ב – 3 המתנות המקוריות ביותר שניתן להעניק ליולדת. בשלב זה נותר לכם פשוט לבחור את זו המתאימה ביותר ולצרף ברכה מקורית, צבעונית ומשמחת.

מתנות לאמא