מה המשקל שאפשר לשים על רכב תפעולי ואיזה סוגי רכבים יש?

יש היצע רחב של רכבים תפעוליים שמשמשים עובדים שכירים ועצמאיים. אלה מאפשרים לעובדים להעביר משא ממקום אחד לאחר, כדי למנוע סחיבה של פריטים כבדים. הרכישה של רכבים אלו מתבצעת לא פעם בהתאם למשקל המקסימלי של הרכב. עובדה זו ידועה למביני עניין בתחום, אבל מעטים הם אלה שמכירים בנתונים העדכניים. יצאנו לחקור את הנושא, כדי להכיר במידע מקרוב. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו מהו המשקל המקסימלי ומהם סוגי הרכבים שקיימים כיום בשוק.

 

הסוג ה – 1: רכבים תפעוליים חשמליים

חשוב שתכירו תחילה את 2 סוגי הרכבים התפעוליים הנפוצים ביותר, רגע לפני שנרכז את המידע העדכני שנוגע למשקל המקסימלי שלהם. נסביר שהסוג הראשון נקרא גם "רכב שירות חשמלי" והוא מופעל תוך שימוש בסוללה נטענת. נהוג להשתמש בו בתעשיות הבאות:

  • אבטחה
  • חקלאות
  • גינון
  • בנייה
  • לוגיסטיקה

רכבים אלה נחשבים לידידותיים לסביבה, משום שהם אינם פולטים גזים רעילים.

כלי רכב

הסוג ה – 2: רכבים תפעוליים בנזין

הרכב התפעולי השני שיוצג בפניכם כעת מונע תוך תדלוק באמצעות בנזין והוא משמש לאותן תעשיות שהוצגו בפסקה שלעיל. היתרון הבולט ביותר של רכב תפעולי מסוג זה נוגע לכוח הביצוע שלו. שכן, מנוע הנזין מספק יכולות האצה גבוהות וניתן לנסוע ברכב למרחקים ארוכים ללא צורך בתדלוק תדיר. רכב תפעולי זה נחשב לאידיאלי להעברת משאות כבדים, במיוחד הרכבים שנמכרים ברשת קלאב קאר ישראל. בפסקה הבאה נציג בפניכם את הדגמים המומלצים שיאפשרו להעביר משקל כבד ללא בעיה.

 

הדגמים שיאפשרו לכם לשאת משא כבד

תכירו את 3 הדגמים הנפוצים שמאפשרים להעמיס ציוד כבד משקל:

  • CARRYALL 300
  • CARRYALL 500
  • CARRYALL 700

נדגיש שהדגמים הללו מיועדים ל – 2 אנשים (נהג + נוסע) והם יכולים לשאת כבד שמגיע ל – 360 קילו בממוצע. מומלץ לקרוא את המדריך שיסופק לכם טרם הרכישה, כדי שתוכלו לקרוא אודות קיבולת המשקל המדויקת של הדגם הנבחר. כך תצטרכו רק לבדוק את משקל הציוד שקיים ברשותכם, טרם ההעברה, משום שזו הדרך שתאפשר לכם לנסוע ברכב התפעולי בבטחה.

 

מתכננים לקנות רכב תפעולי? כדאי שתרכשו מחברה מוכרת ומומלצת

רגע לפני סיום, נמליץ לכם לבצע רכישה חכמה של רכב תפעולי שתאפשר לכם לא רק לשאת משאות כבדים, אלא גם להשתמש בכלי הרכב לאורך זמן. נמליץ לקבל חוות דעת מצד מי שרכשו רכבים תפעוליים לאחרונה. אלה יוכלו להעיד על חוויית השירות שניתנה להם ולציין את הנקודות החיוביות והשליליות שבאות לידי ביטוי ברכב התפעולי שרכשו.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז את המידע הרלוונטי בכל הנוגע למשקלים שניתן להניח על גבי רכבים תפעוליים. בשלב זה ברור לכם שיש 2 סוגים של רכבים שמשמשים למטרות שונות, כך שנותר לכם רק לבחור בדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם.רכב הפעלה