קניית עוקבים באינסטגרם לחברת הובלות

חברת הובלות היא עסק מניב אם משווקים אותה בצורה נבונה ברשתות החברתיות.

אחת הדרכים לחשוף את העסק לכמה שיותר משתמשים היא לקנות עוקבים שיגרמו ליותר חשיפה.

איך עושים זאת? על כך במאמר הבא.

 

מדוע חברת הובלות צריכה לקבל חשיפה?

ענף ההובלות הוא עסק תחרותי מכיוון שישנן אלפי חברות הובלה המציעות את שירותיהם לאנשים פרטיים ולעסקים שונים. אדם שזקוק להובלת דירה בוחר בדרך כלל בחברה על פי המלצות ולאחר שביצע השוואת מחירים. ביחד עם זאת לא כל חברות ההובלה מקבלות את החשיפה האידיאלית. החברות המצליחות הן חברות מוכרות וממותגות שנכנסו לתודעת הציבור באמצעות שיווק וקידום. בשל העובדה שהיום הכל מתנהל ברשתות החברתיות ניתן לקבל מהר מאוד חשיפה ולמתג את העסק גם אם התחרות גדולה. איך עושים את זה?

 

קניית עוקבים באינסטגרם לחברת הובלות

על מנת לקבל חשיפה ולהיות מעל המתחרים קודם כל צריך לפתוח חשבון באינסטגרם. לאחר פתיחת הפרופיל עם מילוי פרטי העסק צריך להעלות תכנים רלוונטיים באמצעות פוסטים, תמונות, סרטונים, שידורים חיים וכד'. לאחר מכן יש לקוות שהפרופיל יעלה בעמוד הראשי של האינסטגרם אצל רוב המשתמשים ולקבל חשיפה. מדובר על דרך לא קלה שלוקחת הרבה זמן. יש לייצר אמון עם העוקבים כדי שיהפכו ללקוחות ולא משנה מה מהות העסק, השיווק גוזל זמן ומאמץ. למרות זאת, קניית עוקבים באינסטגרם בזול מזרזת את התהליך. מדובר על השקעה מזערית שמפיקה תוצאות אופטימליות. כלומר, קונים עוקבים באופן הדרגתי על כל תוכן אותו מפרסמים בפרופיל ומקבלים חשיפה מיידית.

 

כיצד העוקבים משפיעים על החשיפה?

לכמות העוקבים יש משמעות להעלאת התכנים לפידים של משתמשים נוספים. מבחינה פסיכולוגית, כאשר משתמשי האינסטגרם רואים שלעסק הובלות יש הרבה עוקבים, גם הם מתחילים לעקוב אחריו ולהיות מושפעים מהתכנים שלו. כך שאם למשל עסק הובלות מפרסם סרטון על מבצע מסוים וקונה לו חבילת עוקבים, החשיפה שלו תהיה גם אצל משתמשים נוספים שישתמשו בשירותים של העסק. הסיבה לחשיפה טמונה גם באיכות העוקבים. כלומר, העוקבים צריכים להיות משתמשים עם חשבונות פעילים המייצרים אינטראקציה עם העסק. ברגע שהאלגוריתם של האינסטגרם מזהה אינטראקציה איכותית הוא חושף את התוכן לחשבונות נוספים. מדובר על יתרון שממתג את העסק מעל המתחרים שלו והופך אותו לייחודי.

 

ממי קונים עוקבים?

קניית עוקבים באינסטגרם צריכה להיעשות רק אצל ספקים איכותיים שמוכרים עוקבים אמיתיים ולא פיקטיביים בשל העובדה שהאלגוריתם באינסטגרם מזהה מתי יש זיוף ומתי לא. לפיכך, מומלץ לרכוש מעט עוקבים בהתחלה, לראות כיצד זה משפיע על החשיפה ולהעלות בכל פעם את הכמות של העוקבים גם כדי ליצור אמינות וגם כדי שלא ייראו פיקטיביים. ספק עוקבים מיומן יוכל לתת לעסק את הייעוץ הנכון ולספק לו במהירות עוקבים בעלויות זולות.

 

לחצן מעקב