רך או קשה? כך תבחרו מזרן

הוויכוח המוכר והעתיק יומין בנושא מזרנים נמשך עד ימים אלו, למרות כל ההמלצות, כל הכתבות וכל ההיצע הרחב של המזרנים הקיימים בשוק. הבחירה בין מזרן רך לבין מזרן קשה בסוף באה לידי ביטוי על ידי מי שרוכש את המזרן, הרי מי שרגיל לישון על משטח רך, לא יעזור דבר שישכנע אותו לעבור למשטח קשה יותר או חצי קשה והפוך. אם כן הבחירה בסופו של דבר נעשית על ידי הלקוח שכבר יודע מראש מה הכי טוב בשבילו.

לישון על ענן, מבחירה

כיום ישנה תחרות מאוד גדולה בין יצרני המזרנים שמבטיחים לנו שאצל המזרנים הכי טובים. ואכן קיים מגוון עצום של מזרנים מכל דרגות הקושי או הרכות אך הבחירה בהחלט נעשית אך ורק על ידי הלקוח.

במזרנים, אין מקום בלקחת צ'אנס, אלא מבלי להתעצל, הולכים פיזית למקום שממנו מעוניינים לרכוש את המזרן ורק לאחר ששוכבים כמה דקות על גבי המשטח, מבינים כבר האם זה מתאים או לא מתאים לצרכים שלנו. בכל מקרה, כמעט כל המזרנים המוצעים היום נבנים בצורה ובתכנון נכון על ידי חומרים חזקים אך מספיק גמישים כדי לתת את תחושת הנוחות המקסימלית, גם עבור אלו שאוהבים לישון כל מזרן רך וגם עבור אלו שאוהבים לישון על מזרן קשה.

עבור הבריאות

בין המגוון האדיר שקיים בשוק המזרנים היום, ניתן למצוא גם מזרנים ייעודים לאנשים בעלי מגבלות פיזיות לאחר תאונה, לאחר פציעה כלשהי שלאחריה הם נדרשים לישון אל מזרנים קשים. מזרני עמינח מייצרים גם עבור אנשים אלו מזרנים ברמה קשיחה יותר וקשיחה פחות אשר נקראים מזרנים חצי קשים, זאת אומרת רמת קשיחות בינונית. מזרנים חצי קשים מיועדים לאנשים שאוהבים לישון על מזרן רך אך מתוך נסיבות כאלה ואחרות צריכים לעבור למזרן קשיח יותר, וכדי לעשות זאת בצורה מיטבית, כך שהמעבר בין מזרן רך לקשה יהיה הדרגתי ונעים יותר.

החיים עוברים בשינה ובשביל שינה טובה צריך מזרן טוב

כמה כבר מחקרים יצאו מאז ומעולם בנושא שינה, אין ספור! בכולם תמיד חוזרים לנוחות, אם אין לאדם הישן את הנוחות הפרטית שלו, הוא לעולם לא יוכל לישון כמו שצריך ולהשיג שינה טובה. הרי זה ידוע ששינה טובה משפרת את היכולות היום יומיות שלנו, אנחנו רגועים יותר, מרוכזים יותר, פרודוקטיביים יותר וערניים הרבה יותר. אך אם השינה שלנו רעועה ולא טובה כך יראה גם היום שלנו. לכן מזרני עמינח קיימים במגוון גדול של מזרנים שמתאים עבור כל אחד ואחת מאתנו.

לסיכום

גם אם קיבלתם המלצה חמה מאח, אחות, חבר, משפחה ועוד, לעולם אל תרכשו מזרן מבלי להרגיש אותו. צריך להגיע למקום הרכישה, לשכב ולנסות להבין את רמת הקשיחות והאם היא מתאימה לנו רק כך נשיג שינה טובה

מזרן