רעיונות לדוכן משחקים לאירועי גיבוש

הפקה של יום גיבוש היא לא דבר קל, אך בעזרת דוכני משחקים מסוגים שונים תוכלו להפוך את אירוע הגיבוש הקרוב לכזה שאף אחד לא ישכח. כאן נעזור לכם להבין מהם דוכני משחק, ואיך הם יכולים לשדרג את יום הגיבוש שלכם.

 

אירוע גיבוש

הפקה של אירוע גיבוש היא דבר מורכב. העובדים שלכם חוו כבר הרבה מאוד ימי גיבוש במהלך שנות העבודה שלהם, ולהמציא בכל פעם את הגלגל מחדש זה לא דבר פשוט. לאור זאת, דוכן משחק לאירועים יכול להיות רעיון נהדר שהופך את ימי הגיבוש לכאלו שיש בהם משהו חדש שאף אחד עוד לא ראה. כאן נעניק לכם מספר רעיונות לדוכני משחק שיכולים לשדרג את יום הגיבוש.

 

היתרונות של דוכן משחק

לדוכן משחק ביום גיבוש יש שני יתרונות גדולים. היתרון הראשון הוא שמדובר על משהו מקורי, כזה שסביר להניח שעובדים שלכם מעולם לא ראו ביום גיבוש. יתר על כן, שולחן משחק הוא משהו שמתאים לכל הגילאים, כך שלא משנה מה הגיל של המשתתפים באירוע הגיבוש, הדוכנים הללו יוכלו להתאים להם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט איזה דוכן משחק תרצו לראות ביום הגיבוש.

 

סימולטור אופנוע

האפשרות הראשונה שעליה נדבר היא סימולטור לאופנוע. נהיגה על אופנוע היא חוויה מיוחדת, שרבים מאיתנו לא חווים בשל הסכנה הבטיחותית הרבה שנלווית לה. הסימולטור הזה מאפשר לכם לחוות את אותה חוויה בלי לסכן את החיים שלכם. הסימולטור מדמה בצורה כמעט מושלמת את החוויה של רכיבה על אופנוע באופן שיעורר את כל החושים שלכם.

 

סימולטור ירי

אם גם אתם צופים בסרטי אקשן ומרגישים רצון עז להיכנס למסך, הסימולטור הזה הוא בדיוק עבורכם. בתור מי שמפיקים את יום הגיבוש, תופתעו לגלות עד כמה מדובר על סימולטור מושך, כזה שכל מי שמשתתף ביום הגיבוש ישמח לקחת בו חלק. הסימולטור יאפשר למשתתפים לירות כמה שהם רוצים ולחוות בצורה בלתי אמצעית את חווית הירי.

 

שולחן פינג פונג

האפשרות האחרונה שעליה נדבר היא אמנם יותר ספורטיבית מהאחרות, אבל גם היא יכולה להתאים למגוון רחב של גילאים. טניס שולחן הידוע יותר בתור פינג פונג הוא ענף ספורט תחרותי, אך גם כזה שאנחנו יכולים לשחק בחדר ממוזג בצורה נעימה. שולחן פינג פונג ביום הגיבוש יאפשר לעובדים שלכם להעביר כמה שעות בפעילות ספורטיבית מהנה, כזו שהם לא ציפו לפגוש ביום גיבוש.

 

לסיכום

אם אתם עורכים יום גיבוש לעובדי החברה שלכם, כנראה שגם אתם מתקשים לראות איך תהפכו אותו לשונה מהותית מימי הגיבוש הקודמים שהיו לחברה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לכם להכניס דוכני משחק ליום הגיבוש. הדוכנים הללו מתאימים למגוון רחב של גילאים ויכולים להכניס אדרנלין שלא היה קיים לימי הגיבוש. כאן קיבלתם מספר רעיונות לדוכני משחק שאותם תוכלו להביא.

משחקים כיפיים