שחור הוא השחור החדש – עיצוב מטבח מודרני

מטבח הוא חלק מאוד מרכזי בכל בית ישראל, זה המקום שכולם מתכנסים בו, אוכלים, מבשלים, נהנים ומספרים על חוויות היום שלהם. מטבח כיום מהווה גם מתחם עיצובי בבית, שכל מי שחובב מעט עיצוב ואסתטיקה רוצה שהמטבח שלו יהיה מעוצב בצורה הטובה ביותר בטרנדים הכי חדשים שיש לשוק להציע. אם בעבר צבעי עץ ולבן היו פופולריים מאוד, היום צבע השחור לגמרי גונב להם את ההצגה. הנה הטרנדים הכי חמים לעיצוב מודרני בצבעי שחור.

 

שחור פחם – מראה דרמטי ויוקרתי

אם אתם אוהבים דרמות, או לפחות מוצרים בעלי נוכחות – מטבחים שחור פחם אלה המטבחים עבורכם. מטבח שחור פחם הוא מטבח לא מתנצל שלא צריך שום תוספות להיות מודרני ועוצמתי.

הגימורים שלו המטבח הם מה שיוצרים את העניין ואת הדרמה ואת השוני ביניהם, כמו למשל חלק לצד מחוספס, מבריק לצד מט. מטבח בצבע פחם נותן במה מלאה לצבע השחור ונותן למטבח שלכם מראה שקט, נקי, חד ומודרני. כדי לעצים את הדרמה ואת המראה, מומלץ לשלב גם גופי תאורה גדולים שיראו כמו תכשיט שעולה ביוקר והמטבח השחור שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממנו.

 

מטבח שחור משולב עץ

אחד מהשילובים היפים ביותר במטבח, הוא מטבח שחור בשילוב של עץ בגוון טבעי. כך נוצר למעשה היפוך בין השחור הקר אל העץ החמים והנעים, שמיד משדר לנו צימר נעים בחמים בימים קרים.

תוכלו לשלב גם מטבחים כמו למשל מטבח פרובנס מעוצב שיכול ללכת בצורה נהדרת עם העץ שלכם. שילוב הניגודים יוצר מראה מרהיב, בעיקר בגלל האיזון של המפגש ביניהם. חשוב מאוד לתת את כל הבמה לצבע השחור ולשלב את העץ כחלק מרומז יותר.

 

מטבח שחור וכפרי

מטבח שחור הוא לא נחלת כל הסגנונות האורבניים או המינימליסטים בלבד. חיבור לסגנונות כאלה הוא חיבור טבעי לגמרי, אך חשוב לזכור שגם אם יש לכם רגשות יוצאי דופן לצבע השחור, אבל מאוד חובבים את הסגנון הכפרי, תוכלו לשלב בצורה מעולה בין שניהם.

מטבחים שחורים מעוצבים יכולים לכלול גם עיצוב כפרי באמצעות אלמנטים נוספים כמו למשל שילוב של ידיות, או שילוב של ברז שעשוי פליז ונחושת, ייתן לכם את המראה המדויק בין הכפר אל העיצוב המודרני שאתם כל כך חושקים בו. כך תוכלו ליצור איזון מושלם בין העיר לבין הכפר ולהנות מכל העולמות.

 

לסיכום

בשנת 2022 מטבחים שחורים לגמרי כאן כדי להישאר. שחור הוא צבע מאוד חזק שמשדר דרמה ונוכחות והוא החליט להשתלט לנו על המטבחים בסערה. תוכלו להנות ממגוון עיצוב של המטבחים, כמו למשל מטבחים בצבע שחור פחם, או מטבחים שחורים המשולבים בצורה מאוזנת ומושלמת עם עץ, או מטבחים שחורים וכפריים שמאחדים בין הכפר לבין העיר ויוצרים איזון וסינרגיה מושלמת ביניהם.

שיש