שיהיה לנו חורף חם: 4 דרכים לדאוג לחורף חמים ונעים

לאחר סיום תקופת החגים, חזרנו לתקופת העבודה, ילדינו חזרו למסגרות בתי הספר, ולאט לאט חוזרים לשגרה. בדיוק בעונה זו, מזג האוויר משתנה והשגרה אף הופכת להיות קודרת ואפרורית. אם עד כה היינו רגילים לשמיים בהירים, לטמפרטורות גבוהות יחסית ולשמש חזקה וחמה, כעת נצטרך להתרגל למזג אוויר מעונן וקר המלווה בגשמים וסופות רעמים.

בלי הכנה מראש של כלל מאפייני מזג האוויר הללו, שעוזרים לשמור על חום הגוף וכן חום הבית, אנו עלולים למצוא את עצמינו מתקררים, מתעטשים ואף נעשים חולים לעתים קרובות בשגרת החורף. בכתבה הבאה ננסה למפות מספר דרכים שיעזרו לנו לשמור על חורף חמים ונעים.

אכילת מאכלים חמים:

כמה ברור מאליו – ככה פשוט. טרם הדאגה לחימום הבית שלכם, נמליץ לכם לדאוג גם לחימום הגוף שלכם. הקפידו להוסיף בחורף הקרוב לארוחות שלכם מאכלים חמים כגון פשטידות ומרק שיחממו לכם את הגוף מבפנים, וגם יעשו לכם תחושה טובה ונעימה.

אכילת מאכלים חמים

הצטיידו בבגדים חמים ובשמיכות עבות:

גם בעת היציאה מהבית בעת החורף, וגם בעת השהייה שלכם בבית, דאגו לחמם את עצמכם במספיק שכבות של בגדים עבים ומחממים. כמו כן, דאגו מבעוד מועד להצטייד בשמיכות פוך או צמר עבות מספיק, אשר ישמרו על חום גופכם גם במהלך שעות הלילה.

 

בדיקת דוד חשמל:

בין הדברים החשובים שצריך לעשות בתחילתו של החורף, הוא לעלות לגג ולבדוק את הדוד חשמל שלנו, על מנת לוודא שנהנה ממים חמים, בימים בהם תהיה מעט שמש, אם בכלל. עלינו לדאוג שדוד החשמל שלנו תקין – כלומר מחמם את המים הקרים, וגם שומר על טמפרטורה גבוהה במיכל. פקחום הינו פטנט ייחודי וחדשני אשר עונה בדיוק על הצרכים שציינו לעיל.

מלבד העובדה שהפקחום שומר על טמפרטורה גבוהה במיכל הדוד, הפקחום גם מוודא שהדוד לא יעבוד שעות מיותרות ובכך גם חוסך לכם חלק מהוצאות החשמל החודשיות. כשאנו שומרים על הדוד שלא יעבוד יותר ממה שהוא צריך, אנו למעשה שומרים על גוף החימום של הדוד ועל כל החלקים של המערכת, ובכך אנחנו מאריכים את חיי הדוד לעוד שנים רבות קדימה. https://pakahom.com

 

קניית מפזרי חום ורדיאטורים:

לאחר שירדתם מהגג, עליכם גם לדאוג לחימום של הבית עצמו. ישנם כיום מזגנים חזקים אשר מצליחים לשמור על כל טמפרטורה רצויה בפנים הבית, אך לרוב הם יהיו רועשים ויקרים. לכן, אנו מציעים לכם לבדוק את מצב מפזרי החום והרדיאטורים בבית שלכם.

במידה ואחד מהמכשירים התקלקל, דבר שיכול לקרות לכל מוצר חשמלי, גשו לחנות מוצרי החשמל ורכשו אחד חדש. מפזרי חום ורדיאטורים יהיו בוודאות זולים ושקטים יותר ממזגן. בנוסף, מבלי שנשים לב בפעולת המזגן האוויר בבית מתייבש והופך לחסר לחות, לעומת זאת, כאשר מפעילים מפזר חום או רדיאטור אנחנו שומרים על הלחות בבית ומקבלים אותו חמים ונעים.

לצד כל זאת, כדאי לשים לב כי רדיאטור הינו מכשיר שעלול להיות מסוכן לשימוש בעת הימצאות של ילדים קטנים בבית. על כן, שקלו את היתרונות והחסרונות הנוגעים לצרכים שלכם, וליכולות הכלכלית שלכם, ובחרו בדרך הטובה ביותר עבורכם לחימום הבית.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, שמירה על חום הבית בעת תקופת החורף, הינה משימה שדורשת תשומת לב, זמן, וגם השקעה. דאגו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, על מנת שתוכלו ליהנות מחורף חמים ונעים. בהצלחה!

פקחום