שירותי אינסטלציה חיוניים: מדריך לבעלי בתים

לאחרונה גילינו שאינסטלטורים מציעים מגוון רחב מאוד של שירותים. עובדה זו הייתה חדשה לנו והחלטנו להעמיק בה, כדי להבין מה עומד מאחוריה. בשורות הבאות נציג בפניכם את המסקנות שאליהן הגענו בהקשר זה, כדי שתוכלו לדעת מהם הם שירותי האינסטלציה החיוניים שבעלי מקצוע אלו יספקו לכם בעת הצורך.

 

שירות מספר 1: פתיחת סתימות

אחד השירותים הנפוצים ביותר שגורמים לנו, בעלי הבתים, ליצור קשר עם אינסטלטורים הוא פתיחה של סתימות. ראוי לציין כי במקרים מסוימים מדובר בפתיחה של כיור המטבח, בעוד במקרים אחרים אלו כיור האמבטיה, הצינור של המקלחת ועוד.

יצירת קשר עם אינסטלטור תמנע הצפה בבית ותאפשר להביא לניקיון מעמיק של הצנרת, במטרה למנוע את חזרתה של הסתימה.

ביטול חסימה

שירות מספר 2: איתור ותיקון של נזילות

יש לא מעט אנשים שמוצאים את עצמם עומדים אל מול חשבון המים הדו חודשי שלהם בפה פעור. ראוי לציין כי אין מדובר במקרים שבהם הייתה צריכה חריגה, בגלל שימוש בבריכה או כל דבר אחר שדורש כמות מים גדולה, אלא בנזילה נסתרת.

כלומר, נזילה שמתקיימת בעקבות פגיעה בצינור שנמצא בתוך קירות הבית. מצב שכזה מצריך יצירת קשר בהולה עם אינסטלטור איתור נזילות שיגיע למקום ויבדוק איפה הנזילה מתקיימת, במטרה לטפל בה.

 

שירות מספר 3: תיקון והחלפת ברזים

אין דבר יותר מבאס מלגלות שהברז היפיפה שלכם נשבר או נסדק. מדובר בתרחיש שקורה לצערנו לא פעם בבתי אב, מוסדות ועוד. מצב זה עשוי לבוא לידי ביטוי לעתים בעקבות שימוש לקוי בברז או בגלל שמדובר בברז ישן שעבר עליו הקלח.

סבי להניח שאתם כבר מבינים בשלב זה שאינסטלטור יוכל לתקן את התקלה או להחליף את הברז שלכם בחדש הצורך, כדי שתוכלו לחזור לשגרת השימוש בו. במצב שכזה, רצוי לבדוק אם יש לאינסטלטור את דגם הברז המתאים במלאי. במידה ולא יהיה לו את הדגם התואם, תצטרכו לערוך חיפוש ולמצוא דגם מתאים מראש, טרם הטיפול בתקלה.

החלפת ברזים

בחירה באינסטלטור שמומחה בכל השירותים – כך תעשו זאת

חשוב שתדעו כי לא כל האינסטלטורים בקיאים ב – 3 השירותים שהוצגו לעיל. נתעכב לרגע על הליך איתור הנזילות שנחשב למורכב ומצריך ידע מעמיק בתחום, תוך שימוש בעזרים מקצועיים, לדוגמא מצלמה תרמית, גז ייעודי ועוד.

ההמלצה היא ליידע את האינסטלטור מראש בתקלה ולברר עמו אם הוא בקיא בתחום. תמיד אפשר לשאול אם יש בידיו את העזרים הדרושים. שכן, אם הם לא נמצאים בידיו באותה עת, הוא עלול לומר לכם שלא יוכל לטפל בתקלה.

 

השורה התחתונה

עד כאן כל האינפורמציה שחשוב להכיר אודות שירותי האינסטלציה החיוניים שניתנים על ידי אינסטלטורים. בשלב זה אתם יודעים מתי עליכם להתקשר אל בעל מקצוע זה ומה חשוב לשים לב בעת יצירת הקשר עמו, כדי שהתקלה תטופל ללא עיכובים.

של בעל הבית