בחזרה לסבנטיז: כל מה שלא ידעתם על מזרני הפוטון

שנות ה – 70 חוזרות ובגדול וזה הזמן לעצב את הבית בהתאם! אם הגעתם לכאן, אתם כנראה כבר מתחילים בעיצוב החללים השונים ומחפשים אחר השראה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות בשורות הבאות את כל הדברים החשובים שלא ידעתם עד כה על מזרני הפוטון שיאפשרו לכם לבחור את המזרן המתאים עבורכם ביותר. 

 

הדבר ה – 1 שלא ידעתם על מזרני פוטון:  הם מגיעים במגוון גדלים

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על מזרני פוטון מבלי לציין בפניכם שהם מגיעים במגוון רחב של גדלים. מי מכם שמכירים את המזרנים המדוברים מהעבר, וודאי יודעים שאז היה היצע מצומצם מאוד של גדלים. שכן, הפוטון היה מגיע בגודל אחיד, גדול מאוד. כזה שמתקרב לגודלה של מיטה וחצי. היום תוכלו להשיג פוטון בכל גודל, למשל:

  • פוטון קטן לספסל עץ
  • פוטון גדול למיטה נמוכה
  • פוטון בקוטר 60 מ"ר ועוד

מזרן פוטון

הדבר ה – 2 שלא ידעתם על מזרני פוטון:  הם לא שם רק ליופי – הם גם נוחים

הדבר השני שלא ידעתם על מזרן פוטון נוגע לנוחות שלו. יש מי שסוברים שמדובר במזרן שמשמש נטו ליופי או לישיבה קצרה. אנחנו כאן כדי לומר לכם שהפוטון של היום הוא הרבה מעבר לכך. ניתן להשתמש בו לאירוח או לשינה עבורכם.

 

הדבר ה – 3 שלא ידעתם על מזרני פוטון:  הם מגיעים במגוון דגמים וצבעים

הדבר השלישי שלא ידעתם על מזרני פוטון נוגע למגוון הדגמים והצבעים הנוכחי. סיבוב קצר שערכנו בכמה חנויות, גילה לנו שיש פוטון שמגיע בצורה עגולה, כך שאפשר לשבת עליו בתוך כורסא נמוכה וייחודית. אם לא די בכך, יש גם מזרנים קטנים שמשמשים לספסלי התארגנות לילדים ומבוגרים וההיצע רחב. אם בעבר מזרני פוטון היו נמכרים בגוונים כהים, היום ההפך הוא הנכון. ניתן למצוא את המזרנים בגוונים בהירים ועדינים, כמו למשל לבן, שמנת וקרם.

מזרן פוטון

הדבר ה – 4 שלא ידעתם על מזרני פוטון:  אתם צריכים לדעת איך לקנות אותו

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על מזרן הפוטון שחזר אלינו מבלי לציין את הדרך הנכונה לרכוש אותו. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי עליכם לערוך בירור מעמיק על החנות הנבחרת טרם הרכישה. שכן, יש לא מעט חנויות שקפצו על הטרנד והן מציעות מזרני פוטון לא איכותיים במיוחד.

ההצעה שלנו היא לערוך בירור ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודות איכות המזרנים של החנות. ניתן לבצע בירור שכזה באמצעות קריאת ביקורות בלשונית הביקורות של גוגל. אם תשאלו אותנו – זה המקום האמין ביותר לקבל ממנו מידע בעניין.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את העובדות החשובות ביותר על מזרן הפוטון. בשלב זה נאחל לכם, קוראים יקרים, שתדעו לבחור את המזרן המתאים עבורכם מכל הבחינות. שיהיה בהצלחה!

מזרן פוטון