איך תבצעו את ההתאמה בין פינת האוכל לשאר עיצוב הבית

פינות האוכל הם אחד מהחלקים המרכזיים בבית, בכל ארוחה, בכל מעבר לסלון ובכל מאורע אנחנו חוזרים ועוברים בפינת האוכל שלנו. בזכות הפופולריות שלה העיצוב של הפינה הוא קריטי. כך תבצעו את ההתאמה בין העיצוב של פינת האוכל לבין העיצוב של כל הבית.

 

עיצוב פנים-

פינות אוכל מעוצבות הן חלק מעיצוב הפנים של כל בית. עיצוב פנים הוא העיסוק בעיצוב החלל של מקום מסויים. מרהיטים לקירות וצבעים למרקמים עיצוב פנים הוא אומנות שדורשת ידע ועין עיצובית. אם גם אתם מכורים לעיצוב, חידוש ושיפוץ ורוצים לעצב לבדכם את הבית הנה כמה דברים שצריך לזכור כשמשפצים את פינת האוכל.

עיצוב חוץ

ההתאמה בין פינת האוכל לשאר הבית-

שמתאימים חלק מסויים לשאר העיצוב בבית חשוב לדעת כמה דברי מפתח- הנה המדריך המזורז לעיצוב מחדש של חלל מסויים בהתאם לשאר הבית-

 

  1. סגנון הרהיטים- כשבאים לשפץ מקטע מסויים מהבית חשוב לדאוג שהרהיטים החדשים דומים בסגנון שלהם לשאר הרהיטים בבית. דרך טובה לשמור על שפה עיצובית אחידה בין הרהיטים היא לבחור רהיטים שונים מאותו המקום. אנחנו ממליצים על רהיטי קיבוץ השלושה לכל מה שקשור לעיצוב פנים. הרהיטים של קיבוץ השלושה הם איכותיים, מיוחדים ושיקים. אם אתם לא מוצאים את כל הרהיטים מאותו מקום נסו לשמור על חומר דומה, צבעים אחידים או ללכת לכיוון ההפוך ולבחור בסגנון האקלקטי- כך תבחרו ברהיטים שונים לגמרי זה מזה.
  2. הצבעים- חשוב לשמור על צבעים אחידים בין החלל החדש לבין שאר הבית. כדי לוודא שהעיצוב לא יראה מנותק משאר הבית יש לבחור בפלטת צבעים דומה לשאר הבית בקירות, ברהיטים ובחפצים שבחדר. גם לכלל הזה יש יוצא מן הכלל ותמיד תוכלו לבחור לעצב כל חלל בבית בצבע שונה – הקפידו שהצבעים יתאימו זה לזה במראה הסופי.
  3. המיקום בחלל- כשמדובר בפינות אוכל חשוב לזהות איפה פינת האוכל יושבת בתוך החלל- האם פינת האוכל היא חלק מהסלון, חלק מהמטבח או בכלל חלק מהכניסה לבית. ההקשר חשוב גם בבחירת הכיסאות וכיוון השולחן (לדוגמא אם לטלוויזיה או לחלון) וגם בפרקטיקה של הפינה. בחללים קטנים ניתן לשלב בין המטבח לבין פינת האוכל וכך להשתמש בה גם כמשטח עבודה.

 

לסיכום-

פינות האוכל הן הלב של הבית, מדובר בחלל שמשתמשים בו הרבה ולשימושים שונים ולכן העיצוב שלו חשוב ומרכזי. עיצוב הפנים של הבית צריך להיות אחיד- בשביל לדאוג שהעיצוב יהיה הרמוני בין כל חלקי הבית וודאו כי אתם בוחרים בשפה עיצובית אחת שתקבע את סוג הרהיטים, הצבעים והעיצוב המרחבי של הבית.

קיימים סגנונות שונים של עיצוב כך שתוכלו לבחור אם אתם מעדיפים בעיצוב אחיד או בסגנון יותר אקלקטי שלשמו תצטרכו מדריך חדש ושונה לגמרי.

עיצוב בית