תהליך הדפסה על קנבס – המדריך המלא

הדפסת תמונות על קנבס היא דרך נפלאה להפוך זיכרונות יקרים ליצירות אומנות שיכולות להיתלות בבית, להינתן כמתנה ועוד. זאת יכולה להיות תמונה מטיול נפלא שהיה לכם, מזכרת מאירוע משפחתי מיוחד או סתם תמונה מרגע קטן וקסום – לא משנה מה אתם בוחרים, התצלום יכול לקבל את הכבוד הראוי לו. אבל איך מדפיסים על קנבס? כדי לעזור לכם הכנו את המדריך המלא, ובו כל השלבים השונים.

 

שלב ראשון: בחירת התמונות

תהליך הדפסת תמונות על קנבס צריך להתחיל מבחירת התמונות. חשבו על היעד הסופי של התמונה- איפה היא תיתלה? או למי אתם הולכים לתת אותה? כשתדעו מה המטרה שלה, יהיה לכם קל יותר לבחור. חפשו תמונה שיש לה גם ערך אסתטי וגם ערך סנטימנטלי. חשוב גם לוודא שהיא באיכות טובה מספיק להדפסה כדי שהיא לא תצא מטושטשת.

בחירת התמונות

שלב שני: בחירת גודל הקנבס

ברגע שאתם בוחרים את התמונה, צריך לבחור את גודל הקנבס הנכון. הדפסי קנבס יכולים להגיע בגדלים שונים, מריבועים קטנים ועד לקנבס גדול. את הבחירה הזו כדאי לבצע בהתאם לאיפה תכננתם למקם את התמונה. לדוגמה, אם רציתם אותה בחדר עבודה קטן כדאי לבחור בגודל בינוני כדי לא להעמיס על החלל.

 

שלב שלישי: בחירת בית דפוס

אתם לא יכולים להדפיס לבד- אתם צריכים להיעזר בשירותים מקצועיים של בתי דפוס או עסקים קטנים שעושים בדיוק את זה. בחרו בבית דפוס עם ממשק נוח, מחירים טובים, איכות טובה בתוצאות הסופיות ושירות לקוחות מעולה.

 

שלב רביעי: התאמה אישית ושליחת התמונה

זה הזמן לבצע התאמה אישית לתמונה- אם זה בהתאמת פילטרים, שינוי הגודל והחיתוך, הפיכת התמונה לקולאז׳, הוספת כיתוב וכדומה. לאחר מכן צריך לשלוח את התמונה לבית הדפוס. המון מהעסקים מאפשרים העלאה של התמונה לאתר ובחירה של מאפיינים שונים להדפסה, לדוגמה האם אתם רוצים גימור מט או או מבריק, האם אתם רוצים מסגרת וכו׳.

תמונה

שלב חמישי: בדיקה אחרונה לפני אישור

כדאי מאוד לא לדלג על השלב הזה, כי הוא ימנע מטעויות להתרחש בעת ההדפסה. בדקו שהתמונה שהעליתם היא האחת הנכונה ושהיא באיכות טובה. וודאו שגודל הקנבס מתאים לתמונה והוא האחד שרציתם. שלב זה בעצם יבטיח את זה שתהיו מרוצים מהמוצר הסופי שתקבלו.

 

שלב שישי: ביצוע ההזמנה

זהו, עכשיו אחרי שאתם יודעים שביצעתם את כל הבחירות הנכונות אתם יכולים לאשר את ההזמנה. בדקו תוך כמה זמן היא תהיה מוכנה ועקבו אחרי זה. אם בחרתם באיסוף עצמי אתם יכולים לגשת אל בית הדפוס במועד, ואם בחרתם במשלוח- המתינו לכך שהקנבס עם התמונה שבחרתם יגיע עד לפתח ביתכם!

 

שלב שביעי ואחרון: התוצאה

זהו, הקנבס הגיע אליכם! זה הזמן לתלות אותו איפה שאתם רוצים ולהתייחס אליו בעדינות ובכבוד הראוי לו.

תהליך הדפסת קנבס