תהליך רכישת שיש עד הגעה לבית הלקוח

מי שמתכננים לרכוש משטחי שיש לצרכים שונים לא יודעים כי מדובר בהליך שיש להכיר בו מראש. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שביצענו הזמנה של שיש למטבח. אנו מזמינים את כל מי שמתעניין בנושא להישאר אתנו ולגלות את תהליך הרכישה של השיש מתחילתו ועד הרגע שבו הוא מגיע אל בית הלקוח. 

 

השלב ה – 1 בתהליך רכישת שיש: בחירה בסוג השיש המתאים

בשלב הראשון עליכם להיכנס אל קטלוגים שונים מרחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל 3 קטלוגים לפחות, כדי שתוכלו לראות את המגוון העצום. בשלב זה אתם צריכים לשים לב לדברים הבאים:

  1. סוג השיש שאתם צריכים
  2. המיקום שבו הוא צפוי להיות (במטבח, בחדר הרחצה וכו')
  3. גודל השיש הדרוש

רכישת שיש

השלב ה – 2 בתהליך רכישת שיש: הגעה אל חנות שיש מומלצת

בשלב זה צריכות להיות לכם כמה תמונות של סוגי שיש נבחרים מבחינת העיצוב שלהם. כלומר, שיש שצילמתם מקטלוגים שונים שעיינתם בהם. אם לא ביצעתם את השלב הראשון מסיבה כלשהי, נקל עליכם ונציין כי תוכלו להיכנס אל הקישור הבא ולראות קטלוג מרהיב שיציג בפניכם סוגי שיש שונים: https://www.fervital1.co.il.

רק לאחר שתעשו זאת, תוכלו להגיע אל חנות שיש מומלצת ומוסמכת. מדובר בחנות כזו שרבים רכשו בה סוגי שיש שונים וציינו כי הם יצאו מרוצים. כשתגיעו אל החנות, תוכלו לדעת מה סוג השיש הדרוש לכם, המיקום שהוא צפוי להיות בו והמידות המתאימות.

 

השלב ה – 3 בתהליך רכישת שיש: בחירה בסוג השיש המתאים

בשלב השלישי אתם צריכים לבחור באופן רשמי את השיש המתאים עבורכם מכל הבחינות. שכן, לעיתים אנו מגיעים עם ציפיות מסוימות ומגלים כי השיש הנבחר אינו עונה על הציפיות שלנו (הרי לכל שיש יש תכונות שונות). זו הסיבה שהתבקשתם לבחור בכמה סוגי שיש בשלב הראשון. שכן, ברגע שתדעו מה הוא סוג השיש המתאים לכם ביותר מבחינה עיצובית, יהיה לכם קל יותר לבחור את השיש המתאים ביותר מבחינה פרקטית.

שיש באופן רשמי

השלב ה – 4 בתהליך רכישת שיש: הובלת השיש והתקנתו במקום

שלב הבחירה צריך להיות מאחוריכם כעת. כך שנותר לכם רק לתאם תאריך להובלת השיש וההתקנה שלו במקום. חנות מומלצת ומוסמכת בתחום צפויה להציע לכם תאריך להובלה תוך ליווי מטעם מתקינים מוסמכים שיעמידו את השיש במקומו באופן הבטיחותי ביותר. אם בחרתם בחנות מומלצת כפי שהצענו לכם קודם לכן, אתם צפויים להיות בידיים טובות.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את 4 השלבים שמביאים בסופו של דבר להשלמת רכישה של שיש מכל הסוגים. בשלב זה יש לכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק ליישם את השלבים לפי הסדר. אנו מציעים לשים לב כי אתם עושים זאת באופן המדויק, כדי שתוכלו להגיע אל השלב הרביעי והאחרון ללא הפתעות מיוחדות.

בית שיש