תוביל את השינוי: כך תהפוך את הבית שלך לנעים ומרגיע

לא צריך להיות אדריכל או מעצב פנים בשביל לדעת שהעיצוב הכללי של הבית משפיע על ההרגשה שלנו. כך שעיצוב מצועצע לצורך הדוגמא, עשוי לגרום לשוהים בו להרגיש חסרי שקט, בעוד עיצוב פשוט יכול להוביל לתחושת רוגע מזמינה.

עובדות אלה הובילו אותנו לבחון את הנושא מקרוב, כדי לרכז במקום אחד את הטיפים שיעזרו לכם להביא לשינוי המיוחל ולהכניס קצת שקט (ויזואלי) הביתה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעשות זאת בקלות.

 

תכניסו מינימליזם לחייכם

היכרות עם תנועת המינימליזם זה הדבר הראשון שעליכם לעשות, כדי להוביל לשינוי המיוחל. שכן, עומס של רהיטים ופריטי נוי בבית צפוי להוביל לעומס ויזואלי שיוביל לתחושת חוסר שקט. לכן, נמליץ לכם לערוך סיור בבית עם דף ועט, כדי שתוכלו לבדוק אם יש רהיטים, תמונות או מוצרי חשמל שאתם לא עושים בהם שימוש.

נגלה לכם כבר עכשיו שאתם צפויים לגלות שהרשימה תהיה ארוכה למדי. סביר להניח שתגלו די מהר שהעברה של הפריטים הללו לתרומה או לחנות יד שנייה, תכניס מרווח ואוויר לבית, כך שיתאפשר לכם לנשום.

תכניסו מינימליזם לחייכם 

תערכו ניקיון יסודי בבית

אי אפשר לדבר על שינוי משמעותי בבית שיאפשר לכם ליהנות משקט, מבלי לכתוב מילה או שתיים על ניקיון דירות חדשות. אתם צפויים לגלות ערמות ענקיות של אבק ופסולת אחרי שתוציאו את כל הפריטים המיותרים. אם תרצו להמשיך בהליך, תצטרכו להעביר את המטלה הזו לגורמים מוסמכים שיבצעו את הניקיון עבורכם ולקבל בית נקי למשעי.

 

תוסיפו תאורה מעומעמת

רבים מאתנו מחזיקים בתאורה חזקה מידי בבית, מבלי לדעת שזו גורמת לכאבי ראש ותחושת תסכול גבוהה. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שתוכלו להעניק לעיניים שלכם מרגוע, אם רק תשנו את התאורה הקיימת. כדאי להחליף אותה בתאורה מעומעמת שתאפשר להסתובב בבית מבלי להיתקל בפלורוסנטים מסנוורים.

סביר להניח שאתם מזדהים עם התרחיש הזה במידה וביצעתם לאחרונה פוליש לגרניט פורצלן במרצפות הביתיות, מכיוון שההליך גורם להחזרת האור ולסנוור שאי אפשר להתעלם ממנו.

תוסיפו תאורה מעומעמת

תסדרו חדר טלוויזיה חדש

סביר להניח שאתם לא תופתעו לשמוע שהרוגע והשקט בבית יכול לבוא לידי ביטוי לא רק מהצד הוויזואלי. הוא יכול לבקוע מהטלוויזיה או ממערכת השמע של אחד הילדים. לכן, נמליץ לארגן מראש חדש ייעודי שבו ניתן יהיה לשמוע מוזיקה רועשת או לראות טלוויזיה בקולי קולות. כך תשאירו את הרעש במקום אחד ותוכלו להסתובב בין החדרים ולגלות את השקט המופתי ששורר בבית.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לשקט

כל אחד יכול להוביל לשינוי ולהכניס רוגע ושקט לבית. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו ליישם את הטיפים שרוכזו במדריך זה, במטרה להביא לתוצאה הרצויה. נאחל בהזדמנות זו שתצליחו להביא את השקט הדרוש לכם במינימום זמן.

תוביל את השינוי כך תהפוך את הבית שלך לנעים ומרגיע