3 תוספי תזונה המתאימים לאנשים שעובדים עם הידיים

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם עובדים בעבודה פיזית כמו סבלות, אריזה, בנייה וכו'.

אנשים שעובדים בעבודות אלו עשויים להרגיש לעיתים קרובות חולשה בגוף שמתבטאת בסחרחורות, כאבי ראש ותחושה כללית של עייפות.

ניתן לשנות את התחושות הללו ולחזק את הגוף בקלות וביעילות באמצעות תוספי תזונה שמתאימים לאנשים שעובדים עם הידיים.

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם  3 תוספי תזונה שיגרמו לכם להרגיש שוב חזקים תוך ימים ספורים. להלן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא:

 

  1. וויטמין C

הסבתות והאימהות שלנו אמרו לנו מאז שאנחנו ילדים שאנחנו צריכים לאכול בכל יום לפחות פרי הדר אחד. אנחנו צרכנו בכל חורף פרדס שלם בגלל שידענו שהפירות הללו מלאים בוויטמין C והאמנו שהם יחזקו אותנו. אבל האמת היא, שמסתבר שבפירות ההדר אין כמות גדולה של וויטמין C כפי שחשבנו (למען האמת, בפלפל אדום יש כמות גדולה יותר של וויטמין C  מאשר בתפוז). בכל אופן, הוויטמין שקיים בפרי הדר אחד מספיק אולי לילדים, אבל לא מספיק בשביל אנשים שעובדים בעבודה פיזית. לכן, חשוב שתצרכו אחת ליום קפסולה אחת של וויטמיןC  .
לוויטמין C  יש מגוון רחב של יתרונות, להלן כמה מהם:

  • הוויטמין מעורב בכל הנוגע להליך שיקום של רקמות
  • הוויטמין נוגד חמצון ומסייע בכל התהליכים של האנרגיה שמתרחשים בגוף (ואתם זקוקים לאנרגיה)

ההמלצה היא לצרוך כ-60 מ"ג וויטמין C ביום ונטילת קפסולה אחת תאפשר לכם להגיע לכמות הזו ללא כל מאמץ.

 

  1. אבץ

שמעתם על האבץ? מדובר ביסוד חשוב מאוד שמשמש להתפתחות תקינה של מערכות שונות בגוף. האבץ הכרחי לפעילות תקינה של המערכת החיסונית ושל תאי הדם הלבנים. ההמלצה היא לצרוך 25 מ"ג של אבץ ביום ואם יש לכם אפשרות לאחר הצריכה של הקפסולה, לעצור לרגע ולנשום לכמה רגעים כדי לתרגל מיינדפולנס, הגוף שלכם יודה לכם. רוצים לשמוע פרטים נוספים? תיכנסו לקישור הבא: https://the123licorich.co.il.

 

  1. וויטמין 6B

הוויטמין מוכר גם בשם "פירידוקסין" ויש לו תפקיד חשוב ביותר בכל הנוגע לחילוף החומרים של החלבון (שחשוב מאוד לחיזוק השרירים שלכם שחשובים מאוד עבור אנשים שעובדים בעבודות כפיים). מחקרים שנערכו על חיות בכל הנוגע לוויטמין 6B, מצאו שכשהגוף מקבל מספיק מהוויטמין, המערכת החיסונית מתפקדת היטב. בעוד שמחקרים מראים כי כמות גבוהה של הוויטמין מסייעת לגוף להילחם בדלקת ובזיהומים ומגנה על מערכת הדם.
נראה שאין עוד צורך להרחיב בכל הנוגע לוויטמין, ניתן להבין כי מדובר בוויטמין שאתם צריכים להוסיף לתפריט היומי שלכם. הצריכה המומלצת היא בין 1.3 ל- 1.7 מ"ג ליום, כך שטבלייה אחת צפויה לחזק אתכם.

אלו היו 3 תוספי התזונה שכדאי שתצרכו אם אתם עובדים עם הידיים, נסיים באיחולי בריאות ותשמרו על עצמכם!

 

קופסת כדורים