תמלול משפטי במקרה של סכסוך על הובלה

על פניו, תמלול יכול להיראות כמשימה קלה, אך למעשה זוהי משימה די מורכבת.

התמלול חייב להיות מדויק לחלוטין ולשקף גם את האופן שבו נאמרות המילים ולא רק את המילים עצמן שנאמרות בהקלטה – וזאת על מנת שבית המשפט יוכל להבין את התמונה

המלאה.

למרבה הצער, אנשים רבים חוו עגמות נפש לא פשוטות כתוצאה מסכסוכים על הובלה.

לדוגמא, מקרים בהם נעשה שימוש בשירות הובלות של חברה שאינה מבוטחת, ובמהלך ההובלה עצמה נגרם נזק לרכוש הפרטי של הלקוח – וכעת הלקוח צריך להתמודד לא רק עם ההוצאות הכבדות שנגרמו כתוצאה מהנזק, אלא גם עם הסכסוך שנוצר עם חברת ההובלות הבלתי מקצועית שלא מוכנה לתת דין וחשבון.

במקרים שכאלה, יש להיוועץ כמובן עם עורך דין ובהמשך על מנת למצות את הדין עם חברת ההובלות, כדאי להצטייד בהקלטה שתתורגם בהמשך לתמלול ש"יתפוס" בבית המשפט.

 

מהו תמלול משפטי?

למעשה, תמלול הקלטות מיועד לכל אדם שצריך להפוך קובץ אודיו רגיל למסמך טקסט.

חוץ מעיתונאים המקליטים ראיונות או חברות אשר מתעדות ישיבות חשובות, הצורך קיים גם אצל עורכי דין ולקוחותיהם אשר רוצים להציג שיחה מוקלטת כראיה בבית משפט.

התמלול צריך להיעשות בצורה מקצועית מספיק על מנת להעביר את רוח הדברים ולא רק את המילים שנאמרו במהלך השיחה – על מנת שבית המשפט יבין את התמונה המלאה.

 

תמלול משפטי במקרה של סכסוך

כאשר יש סכסוך בין שני צדדים שונים, ניתן להקליט את השיחה בטלפון כאשר צד אחד מקליט את הצד השני. זה יכול להיעשות גם בפגישה – המטרה הינה להגיש את השיחה כראיה לכל דבר בבית המשפט.

למעשה, בית המשפט אינו מאזין לשיחה אלא קורא את תמלול השיחה שנעשה בצורה מקצועית ש – "תופסת" בבית משפט.

במקרים רבים יכול לקרות מצב בו האדם יכול לטעון או לומר דבר אחד בשיחה ולאחר מכן בבית המשפט האדם עלול לטעון ש – "מעולם לא אמר את זה" – לכן במקרים שכאלה התמלול יהווה ראייה מרכזית שלבסוף תכריע את הדין.

התמלול חייב להיעשות דרך חברת תמלול אשר תדע כיצד לבצע את התמלול בצורה מקצועית ואיכותית, החברה תמסור את התמלול יחד עם תצהיר חוקי כך שהתמלול המשפטי יתקבל כראיה ולידית בבית המשפט.

 

חברת תמלול מקצועית

מציאת מתמלל מהיר ואמין אינה דבר קל לעשות, מומלץ לחפש חברת תמלול מקצועית ואמינה אשר מחזיקה בניסיון רב בתחום, כזו שתדע לערוך ולתרגם ברמה גבוהה ואף להתמודד עם הקלטה שאינה איכותית במיוחד ולהוציא ממנה את המיטב.

חברת תמלול מקצועית תדע להפוך את ההקלטה שבידך לקובץ תמלול משפטי מקצועי שיתקבל כראיה ממשית בבית המשפט ותעזור לך לסיים את הקרב המשפטי כשידך על העליונה.

 

איש משפט