כך תערכו למעבר דירה בצורה המושלמת

החלטתם לגור ביחד? נפרדים מהקן החם של ההורים? מעבר לדירה משלכם הינו רגע מרגש מאד בחיים, העצמאות, השחרור והפינה הפרטית והשקטה שלכם, כל אלו חשובים מאד בין אם אתם עוברים כיחידים ובין אם כזוג לתחילת החיים המשותפים. אך האם קראתם היטב את חוזה השכירות שלכם? באתר משפטיפ תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ משפטי בכל הנוגע לחוזי שכירות כדי שחלום הבית משלכם לא יהפוך לסיוט. 

 

לגור לבד!

צעירות וצעירים רבים נוטים בשנות העשרים שלהם לחפש לעצמם דירה או חדר לגור בו בנפרד מן ההורים. יכולות להיות לכך סיבות רבות וביניהם יציאה לעצמאות, מעבר לעיר אחרת בשל עבודה או לימודים והרצון בפינה אישית, שקטה ופרטית כדי להתחיל את החיים שלהם. לעיתים מדובר במעבר יחידני, ולפעמים במעבר זוגי כדי לבסס מערכת יחסים רצינית.

כך או אחרת, צעירים רבים אינם מבינים עדיין את המשמעות של חתימה על חוזה שכירות וכל האותיות הקטנות הנלוות לכך. לכן רצוי מאד לבצע היערכות למעבר דירה הכוללת גם התייעצות עם עורך דין לדיני מקרקעין כדי שיבחן את הסכם השכירות ויוודע שאין בו סעיפים כובלים או תנאים קשים שעלולים למרר לכם את החיים.

היערכות למעבר דירה

כך תערכו למעבר דירה בצורה המושלמת

ייעוץ משפטי הוא בדרך כלל הדבר האחרון שצעירים וצעירות רבים חושבים עליו כשהם מחפשים לעצמם דירה או חדר משלהם, בדרך כלל מה שמעניין אותם הוא איזורי הבילוי שבסביבה, הקרבה למוסדות לימוד ומקומות עבודה, הנוף הנשקף מהחלון, מרפסת גדולה להתאוורר בה והאם השותפים נחמדים.

אך דווקא הייעוץ המשפטי טרם החתימה על הסכם השכירות הוא קריטי עבור צעירים רבים על מנת לוודא שלא מנסים לרמות אותם, או לדחוף סעיפים שעלולים לסבך אותם בעודם צעירים וחסרי אמצעים רבים.

 

מה יכול להיות כל כך נורא בחוזה שכירות?

כמובן שהרוב המוחלט של משכירי הדירות הינו ציבור הגון אשר בסך הכל מעוניין להפוך נכס שיש ברשותו למקור פרנסה ואינם מתכוונים לפגוע לרעה בשוכרים שלהם, להיפך, רוצים להיטיב איתם ולתת להם תחושה של בית ושל פרטיות. אולם מדי פעם צצים ועולים חוזים דרקוניים שכובלים את החותם עליו להתחייבויות כספיות כבדות או משיתים עליו חובות של דיירים קודמים, לא מגנים עליהם במידה ומתגלים נזקים בדירה שנגרמו על ידי דיירים קודמים, או עלולים לגרום לפינוי לא הוגן וללא פיצוי של הדייר מכל סיבה שהיא.

 

משפטיפ – הדרך שלכם לחוזה שכירות הוגן

באתר משפטיפ תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי וייעוץ והכוונה משפטית. קריאת חוזה השכירות על כל סעיפיו והבנתם בפועל הינה קריטית עבור כל אדם החותם עליו, וייעוץ משפטי והכוונה יכולים לסייע לכם להבין את המשמעויות וההשלכות של כל סעיף שעליו אתם חותמים ולהבטיח כי אתם מוגנים.

היערכות למעבר דירה