לקראת מעבר דירה? זה הזמן לתשתית אינטרנט חזקה יותר

המעבר לדירה חדשה כרוך בלא מעט כאב ראש וארגון הבית.

אחת מהשאלות העולות היא האם כדאי לעבור לתשתית אינטרנט חזקה או להישאר עם התשתית הקודמת – ארגנו עבורכם את כל המידע בכתבה הבאה.

 

הזדמנות להחליף תשתית אינטרנט

כאשר מדובר במעבר לדירה חדשה לרבים מאיתנו קל יותר להמשיך עם תשתית האינטרנט שאליה אנו רגילים ופשוט להעביר אותה לדירה החדשה. המעבר לדירה אחרת פותח בפנינו את ההזדמנות לעשות שינוי ולהתחבר לתשתית אינטרנט חזקה וגם אולי להוזיל מחירים. כנסו לאתר https://www.smartcut.co.il/bezeq-internet לצורך השוואה. על פי דעת כל המומחים התשתית הטובה, היציבה והחזקה ביותר היא של בזק שיש לה יותר יתרונות מחסרונות ומחירים אטרקטיביים למדי. אם כן למה כדאי לבחור בבזק?

 

תשתית איכותית ויציבה

בתור לקוחות של בזק תוכלו לקבל תשתית חזקה שלא תהיה מושפעת מגלישת השכנים בשעות העומס. בנוסף תוכלו לקבל גלישה מהירה עד 200 מגה המבוססת על התשתית היציבה ביותר שקיימת היום בתחרות בין החברות השונות. מבחינת הנתב, לאחרונה בזק השיקו את BE שהופך את חווית המשתמש לאופטימלי ביותר. גם הראוטר איכותי ותומך בגלי אולטרה בקצב מהיר. בין אם תגלשו ב- WIFI ובין אם תזדקקו להגנת סייבר או לחוויית הסטרימינג האיכותית, התשתית של בזק היא האידיאלית עבורכם.

 

האם אזור ללא קליטת אינטרנט יכול להשפיע על הגלישה?

מעבר לדירה באזורים שקשה לקלוט אינטרנט יקבל פתרון הולם בבזק. בין אם אתם עוברים לבית פרטי ובין אם לבניין משותף, או שהראוטר מרוחק מהמחשב ואין קליטת WIFI תוכלו לעשות שימוש במגדיל טווח שיאפשר לכם גלישה מהירה בכל הבית. בנוסף, בזק תעניק לכם שירותי גיבוי בענן ללא תשלום שיגנו על המחשבים והטלוויזיה החכמה שלכם. באמצעות הגיבוי תוכלו לדעת אם מישהו מתחבר באופן פיראטי לתשתית האינטרנט שלכם ולוודא שלא גולשים על החבילה שלכם.

 

העברת התשתית של בזק לדירה החדשה

אנשים רבים המחזיקים בתשתית של בזק ועוברים דירה, מעבירים את התשתית בקלות דרך האתר ברשת ללא צורך בנציג שירות או מוקד טלפוני. בקליק אחד רושמים את תאריך המעבר ובזק דואגת להעביר את התשתית. ללקוחות העוברים דירה גם ניתנת הטבה של אינטרנט חינם לחודש והתקנת טלפון ללא עלות. בנוסף, במקרה של תקלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בזק 24/7 ולקבל תמיכה טכנית ושירות מהיר של טכנאי בכל מקום בארץ. תוכלו גם לשנות את חבילת הערוצים שלכם ולצפות בתכנים של נטפליקס ללא הפרעות באמצעות הטלוויזיה החכמה. הסטרימינג של בזק יאפשר לכם גם גלישה מהירה בשידורי 4k ובטלוויזיה החכמה וכל זה באמצעות הראוטר החדש BE. מבחינת המחירים ישנן לא מעט אפשרויות ביניהן ספק ותשתית של 200 מגה בייט עם התקנה חינם ב-112 ₪ לחודש או תשתית בלבד לאותה מהירות כולל התקנה ב-99 ₪ לחודש בלבד.

 

מסכים