4 טיפים שיעזרו לעובדים שלך למכור יותר

החלק הקשה ביותר בניהול של עסקי מכירות בא לידי ביטוי בהאצלת הסמכויות. בעלי עסקים מתחום זה מתבוניים לעיתים מהצד על עובדיהם שמבצעים הליכי מכירה סבירים. מדובר בעניין מוכר שניתן לשינוי, תוך יישום של 4 טיפים מקצועיים. מדריך זה מאגד את הטיפים הללו, כדי שכל אחד יוכל ליישם אותם וליהנות מעלייה ניכרת במכירות. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותהיו בטוחים שתקבלו את הכלים שיעזרו לעובדים שלכם.

 

תכירו להם את המוצר מקרוב

הטיפ הראשון שאתם צריכים ליישם בתחילת הדרך נוגע להיכרות מעמיקה עם המוצר. נסביר שאיש מכירות שמציע את המוצר ללקוחות מבלי שהוא מכיר בו מקרוב, עשוי לעשות זאת באופן לקוי. נמליץ להקדיש להיכרות זו יום שלם ולבדוק שהיא תתבצע באופן חוויתי. ברגע שהעובד יכיר במוצר ויתחבר אליו, יהיה לו קל יותר לשווק אותו בפני קהל היעד.

מוצר

תשמשו במסופונים

לא צריך להיות מומחה בתחום המכירות בשביל לדעת שהשימוש במסופונים מביא לעלייה ניכרת במכירות. כדאי שתבררו פרטים על מסופונים לאנשי מכירות עוד היום, במיוחד אם אתם ניצבים מול נתוני מכירות יבשים מזה זמן רב. נסביר בקצרה שמסופונים אלו מאפשרים ליהנות משורה ארוכה של יתרונות. צמצום שגיאות שבאות לידי ביטוי לא פעם בעקבות עומס שהעובדים חווים הינו יתרון בודד ומשמעותי. אם לא די בכך, מסופונים אלה פותחים צוהר להזדמנויות חדשות ליצירת הכנסה, כך שעבודתם של הסוכנים הופכת להיות קלה יותר.

 

תעניקו הפסקה ארוכה לצבירת כוחות

עובדי מכירות משקיעים את מלוא האנרגיה שלהם במהלך שעות המשמרת. כך שהם עשויים למצוא את עצמם ללא כוחות בשלב מסוים. לכן, חשוב להעניק להם הפסקה ארוכה ומתגמלת שתאפשר להתרענן מחוץ לאזור העבודה ולחזור בכוחות מחודשים לעמדת המכירות. נדגיש שהדבר נכון גם עבור מעסיקים שהעניקו לעובדיהם גישה אל מסופון לאנשי שטח ומכירות שמקלה על העבודה באופן משמעותי.

 

תדגישו את חשיבות האותנטיות

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם עומדים מול סוכן מכירות שניסה לשווק לכם מוצר או שירות באופן שאינו אותנטי. אם כך, אתם יודעים שמדובר בעניין שגורם להסתייגות מיידית. שכן, חוסר אותנטיות מעבירה ללקוח הפוטנציאלי מסר ברור של חוסר כנות, כך שהוא לא יבצע רכישה של המוצר או השירות שהוצג בפניו. נמליץ בהזדמנות זו להדגיש בפני העובדים שלכם את החשיבות שבאותנטיות, כדי שהם יהיו מודעים לדבר וישימו לב להתנהלות שלהם בשטח. שימו לב, ניתן להעביר סדנאות ייעודיות לעובדים אם תגלו שאלה חווים קושי בהקשר זה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן למכור!

סוכני המכירות של העסק שלכם יכולים לשפר את יכולות המכירה שלהם באופן ניכר. כעת ברור לכם שהאחריות מוטלת על ידיכם. שכן, תצטרכו להביא לידי ביטוי את 4 הטיפים שקראתם עד כה. אלה יובילו אתכם לתוצאה הדרושה בהקדם האפשרי.

עובדים