איך לדעת אם מקדם האתרים שלכם מקצועי?

לאחר שתפתחו את אתר האינטרנט שלכם, כנראה שתרצו להגדיל את הטראפיק ולהוביל לקוחות פוטנציאליים אליו.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, ואחת הדרכים החשובות היא באמצעות קידום אתרים. לפעמים זה יכול להישמע כדבר פשוט, אך זוהי משימה קשה וארוכת טווח.

אתם בעצם מתחרים על הנראות של שלכם עם כמה עשרות מתחרים.

בהתאם לתחרותיות בענף, ייתכן שתוכלו לשמור על אסטרטגיית קידום אתרים מספקת ללא היעזרות במקדם מקצועי. אבל עבור חברות רבות, זה לא המצב. סביר שיהיה עליכם להעסיק מומחה בתחום של קידום אתרים באינטרנט. אדם כזה יוכל להתמודד עם העבודה בעצמו ולעשות אותה עבורכם. אך, איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי ואמין?

 

כשאתם מחפשים מקדם אתרים מקצועי, ישנם כמה דברים מרכזיים שתמיד עליכם לבחון:

  1. בקשו רשימה של אתרי לקוחות קודמים

תרצו להתרשם מהאתרים הקודמים שמקדם האתרים עבד עליהם ולבחון האם הם נראים טוב. ייתכן שזה לא ייתן לכם את המידע המלא הדרוש עבור קבלת ההחלטה, אך עליכם להיות מסוגלים לאמוד את יכולתו לשפר את הדירוג ולהרחיב את הקהל הפוטנציאלי.

 

  1. מהי אסטרטגיית קידום האתרים שהוא נוקט?

כדאי להימנע מלשכור מקדמי אתרים שמסרבים לספר על השיטות בהן הם עובדים. הם אמורים להיות מסוגלים להציג תוכנית מפורטת של האסטרטגיה שלהם שמטרתה להגדיל את הנוכחות שלכם במנועי החיפוש. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים להציע ציר זמן טנטטיבי לתוצאות עתידיות.

 

  1. האם הוא מציית להנחיות של גוגל?

הקפידו לפנות למומחה קידום אתרים שעומד בקפדנות בהנחיות של גוגל עבור מנהלי אתרים. שימוש בטקטיקות המנוגדות לכללים של גוגל יסכנו את דירוג גוגל שלכם ויימנעו ממכם להגיע ללקוחות רבים. במקרים מסוימים, גוגל יכולה אפילו לחסום את האתר שלכם.

 

  1. האם הוא מבטיח שתגיעו לעמוד הראשון במנועי החיפוש?

הימנעו מכל מי שמבטיח לכם להגיע לעמוד הראשון בגוגל, בינג או יאהו. זו ערובה שאפילו מומחה קידום האתרים הגדול ביותר לא יכול לתת כיוון שהוא לא שולט באלגוריתמים של מנועי החיפוש. הימנעו גם מכל מי שאומר שיש לו ידע פנימי או מערכת יחסים עם גוגל מכל סוג שהיא.

 

  1. כיצד הוא ימדוד וידווח שיפורים?

לכל מקדם אתרים מקצועי צריכה להיות דרך לאמוד ולמדוד את הצלחתו. הוא צריך להציג תוצאות של העבודה שהוא משקיע. הוא צריך להיות מנוסה ב- Google Analytics או בכלי דומה בעזרתו הוא יעקוב אחר העליות והמורדות באסטרטגיית קידום האתרים שלו.

 

לסיכום

אלו הן רק כמה שאלות מועילות שיעזרו לכם לבחור את מקדם האתרים המושלם עבורכם. חשוב להשקיע בבחירת המומחה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. עם קצת מזל והרבה עבודה קשה, תשיגו את התוצאות שאתם רוצים ותראו את העסק שלכם מצליח ומגיע למלוא הפוטנציאל שלו.

 

סטטיסטיקה