הובלת משרדים באזור

☑️ שירות הובלת משרדים באזור מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים ואחראיים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהובלת משרדים באזור.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

הזמינו הובלת משרדים באזור: 077-805-3559 📞

 

המציאות העסקית של היום דורשת גמישות מבעלי העסקים מכל הסוגים, וגם מאלו המנהלים משרדים. בעלי משרדים נוהגים לשנות את מיקום המשרד שלהם אחת לכמה שנים, על מנת למקם את עצמם טוב יותר מבחינה עסקית. לעתים שינוי מקום המשרד יאפשר עבודה נוחה יותר עם ספקים, קולגות ולקוחות, ולעתים לשיקולים אלו מצטרפת גם נוחות הגישה של העובדים במשרד.

מסיבות אלה ועוד, הובלת משרדים באזור מהווה שירות פופולארי, וחברות הובלה רבות מציעות אותו ומתמחות בו. האם אכן יש צורך במיומנות ספציפית עבור הובלת משרדים, או שמא אין הדבר שונה מסוגי הובלות אחרים? במאמר הבא.

 

מגמת עליה בביקוש לשירותי הובלת משרדים באזור

מסתבר שהובלת משרדים באזור היא מבוקשת יותר מאשר פעם, וישנה מגמת עליה ברורה בביקוש לשירות זה, כך מספרים לנו המקצוענים של "פיק-אפ הובלות". הסיבה לכך היא ככל הנראה הנטייה הגוברת לשנות את מיקום המשרד פעם בכמה שנים, בהתאם לשוק העסקי – שגם הוא עובר שינויים מהירים יותר מאשר פעם. בכל תחום שהוא, בין אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון, או הייטק – אנו יכולים לראות שינויים משמעותיים בכל שנה, ועסקים רבים מעוניינים להישאר מעודכנים גיאוגרפית.

 

סיבות לשינוי מיקום של משרדים

הטקטיקה שמאחורי מעבר גיאוגרפי של המשרד פעם בכמה שנים, כוללת בה מספר פרמטרים שבהם מתחשבים בעלי המשרדים.

 

קבלת לקוחות

אחד השיקולים העיקריים הוא כמובן – הלקוחות, שהם מקור הפרנסה של העסק. עסקים מסוימים בוחרים להעביר את משרדיהם, על מנת למקם את עצמם במקום נגיש יותר ללקוחותיהם. שיקול זה הוא שיקול כלכלי, ומה שעומד מאחוריו הוא הרצון לצמיחה עסקית והגעה לקהל יעד גדול יותר.

נוכל לראות שהשיקול הזה הוא יותר משמעותי בקרב משרדים, שעיסוקם דורש פגישות תכופות עם לקוחות – למשל משרד עורכי דין או קליניקה של רופאים, והוא יהווה שיקול פחות משמעותי כשמדובר בעסקים שמתבססים על תקשורת אינטרנטית – כמו משרדי עיצוב גרפי למשל.

 

עבודה עם ספקים

עוד שיקול במעבר של משרדים, הוא נושא העבודה עם ספקים. לא כל סוגי העסקים תלויים בספקים לצורך עבודתם, אך יש כאלו שכן. במקרים שבהם מדובר בעסק התלוי רבות בספקים, כמו למשל משרדי משלוחים, נקודות אספקה של ציוד רפואי וכדומה – ייתכן מאוד ובעלי המשרד יהיו מעוניינים להעביר אותו למיקום נוח יותר לגישה עבור הספקים והשליחים, כיוון שזה יחסוך להם עלויות באופן משמעותי.

 

הגעת עובדים למשרד

כל משרד מאכלס כמו עובדים שונה, וכך יש משרדים שמשמשים מקום עבודה של עשרות אנשים, ויש משרדים של כמה אנשים בלבד. בהתאם לשיקולים של בעלי המשרד, ייתכן מאוד ושינוי מיקום המשרד ייעשה גם תוך התחשבות בנוחות ההגעה עבור העובדים. במידה ורוב העובדים מתקשים להגיע למשרד ושינוי למיקום אחר יקל עליהם משמעותית – ייתכן שכדאי לשקול אותו בחיוב. עבור משרדים רבים, שינוי כזה גם עשוי לשפר את תהליכי הגיוס של עובדים חדשים!

 

סיבות טכניות

גם סיבות טכניות יכולות להוות שיקול במעבר משרד, וכאן אנו מדברים על מיקום רועש במיוחד, עבודות בנייה, סיום חוזה שכירות, אי הסכמה לגבי המשך החוזה ועוד. במצבים שכאלו, לעתים בעלי המשרד יעבירו את המיקום שלו מתוך חוסר ברירה ולא מתוך רצון, ועדיין אין מדובר ב"סוף העולם", ופעמים רבות הם יגלו שהשינוי הוא לטובתם בסופו של דבר.

 

מהו ההבדל בין הובלות משרדים באזור להובלות אחרות?

בוודאי שאלתם את עצמכם, האם חברת הובלות זקוקה למיומנות מיוחדת בכדי להוביל משרדים. התשובה היא חד משמעית – כן. הובלות משרדים הן שונות לחלוטין מהובלות של דירות מגורים או הובלות קטנות, וזאת עקב מספר פרמטרים שנפרט כאן.

 

כמות הציוד

כמות הציוד במשרד היא גדולה, ואפילו גדולה מאוד במקרים מסוימים. חישבו על כך שמדובר במקום המאכלס כמו גדולה יחסית של אנשים, בכל יום ובצורה שוטפת. אנשים המנהלים את שגרת היום שלהם במשרד עושים זאת סימולטנית, וזה אומר שהמשרד יכיל כמות גדולה מאוד של ריהוט כגון שולחנות, כיסאות, מחשבים, ציוד נלווה למחשבים, ציוד משרדי מתכלה ועוד.

כמות הציוד הגדולה בדרך כלל – מעמידה צרכים מסוימים בפני המובילים, ולעתים ההובלה תצטרך להתבצע באמצעות מספר "נגלות" או ע"י יותר ממשאית אחת.

 

אופי הציוד

הציוד שאנו מוצאים במשרדים, הוא שונה בתכלית מהחפצים שיש בדירת מגורים. ציוד משרדי דורש טיפול אחר ומיומנות אחרת, ובמידה וחברת ההובלות שבחרנו אינה מתמצאת בסוג העבודה הזה – זה בהחלט עלול לגרום נזק. מהם סוגי הציוד המשרדי הדורשים טיפול מיוחד?

 

מחשבים

מחשבים מהווים כיום את הבסיס לכל משרד באשר הוא, וכנראה יהיה לנו קשה למצוא עסק שלא משתמש בהם. כשמדובר במשרד המפעיל מספר אנשים, זה אומר שתהיינה שם מספר עמדות מחשבים, יחד עם כל הציוד הנלווה אליהם. מעבר לגוף המחשב עצמו, אנו מדברים כאן על מסכים, מקלדות, עכברים, כבלים, שרתים ועוד. כל אלו דורשים טיפול עדין מאדם שיודע להתעסק עם ציוד מחשוב, וזאת על מנת למנוע נזק כלכלי, ואובדן של קניין רוחני ומידע.

 

מכשירי חשמל גדולים

מכשירים נוספים שיכולים להוות אתגר משמעותי בעת ההובלה, הם למשל מדפסות תעשייתיות, מגרסות נייר, מכונות צילום, מכונות למינציה ועוד. מדובר במכשירים כבדים מאוד, ויחד עם זאת רגישים מאוד למכות ושריטות. לרוב, מכשירים אלו מורכבים ממספר חלקים שיש לפרק, וחשוב לעשות זאת בצורה מיומנת. לאחר הפירוק יש לארוז את החלקים בצורה שתמנע נזק בעת ההובלה, וכמובן שנצטרך גם להרכיב אותם במקום החדש.

 

ריהוט משרדי

במשרדים נוכל למצוא ריהוט משרדי גדול וכבד, שאינו קיים במקומות אחרים. שולחנות המיועדים לחדרי ישיבות למשל, הם גדולים וכבדים במיוחד – ולא תמיד ניתן להוביל אותם ע"י סחיבה, אלא רק באמצעות מנוף. כמו כן נכללים כאן חפצים כגון ספות גדולות, מקררים ועוד.

 

כספות

משרדים רבים נוהגים להחזיק כספת במשרד, ובה הם שומרים את החפצים יקרי הערך שלהם, דוגמת יהלומים, ניירות ערך, כסף מזומן ועוד. כספות בנויות בצורה המקשה ככל האפשר על פריצה ונשיאה שלהן, ותכונות אלה הופכות אותן לקשות במיוחד להובלה.

כספות מסוימות יכולות לשקול אף מאות קילוגרמים, ובמקרים רבים הן תהיינה מחוברות לקיר המבנה על מנת לאבטח אותן. משרדים שברשותם יש כספת שצריך להוביל, חייבים לברר עם חברת ההובלה האם היא מספקת את שירותי הפירוק, ההובלה וההרכבה של כספות.

 

ניירת

על אף שרוב חומרי העבודה כיום הם דיגיטליים, ישנם תחומים המחייבים שמירה של מסמכי מקור. הדבר נפוץ בעיקר כשיש צורך בחתימה על מסמכים, כמו למשל חוזי עריכת דין, טפסי הסכמה רפואיים וכדומה. במהלך השנים, משרדים צוברים כמות טפסים רבה – לרוב בתוך קלסרים וארגזים. טיפול בהובלת הניירת מצריך זהירות, כיוון שמדובר בחומרים רגישים וחשובים, וחשוב לשמור עליהם מרטיבות ונזקים אחרים שעלולים להרוס אותם בעת ההובלה.

 

בחירת חברת הובלת משרדים באזור

תהליך בחירת החברה שתסייע לנו בהובלת המשרד שלנו, צריך להיעשות בחכמה, כך שנבחר בבעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר מתוך המגוון הקיים.

 

הובלת משרדים באזור – בחירת חברה המתמחה בהובלות משרדים

אל תתפתו לבחור בחברת הובלות, כשאתם לא בטוחים אם היא בעלת ניסיון בתחום. יש חברות המעידות על עצמן שהן מובילות את כל סוגי החפצים, אך אנו מעוניינים בחברה שמתמחה בתחום הובלות המשרדים, וזאת עקב המורכבות המאפיינת את התהליך הזה. בחירת חברה המתמחה בהובלת משרדים, תבטיח לנו טיפול אמין ובטוח בציוד המשרדי ובחומרים הרגישים שלנו.

 

סקר שוק בין חברות הובלה

סקר השוק מאפשר לנו להבין מהן ההמלצות על כל חברה, ואסור לנו להתבייש אפילו לקרוא חוות דעת, ולהתקשר ללקוח שכתב אותן על מנת לדלות מידע נוסף. כמו כן, נוכל לברר על מחירים אצל מספר חברות, ולצרף את זה לשיקול הסופי שלנו. סקר השוק כולל כמובן, גם פניות טלפוניות לחברות ההובלה, המאפשרות לנו להבין מול מי אנחנו עומדים, מהי רמת השירות, האמינות והאדיבות של בית העסק.

 

שריון מועד ההובלה

אין להתמהמה בסגירת המועד מול חברת ההובלות, ומומלץ גם לא "למרוח" את סקר השוק יתר על המידה. עבדו בשיטתיות ובשיטת האלימינציה, סננו את בעלי המקצוע ע"פ הפרמטרים שלכם, וברגע שהגעתם להחלטה סבירה, שריינו את המועד להובלה! באופן זה תמנעו מצבים שבהם תמצאו את עצמכם "תקועים" ללא מוביל, ותיאלצו להתפשר במחיר או באיכות השירות.

 

מחירי הובלת משרדים באזור

מחירי הובלת משרדים באזור הם משתנים, והם תלויים בחברות ההובלה ובפרמטרים רבים הקשורים להובלה. ניתן לומר שהובלת משרד סטנדרטי תעלה כמה אלפי שקלים, וזאת כתלות בפרמטרים הבאים:

 

גודל המשרד

חברות רבות מתחזקות מחירון הובלות המתייחס למספר החדרים במשרד – מתוך הנחה על כמות הציוד שיש בהם, בעוד חברות אחרות מתמחרות את ההובלה ע"פ כמות ארגזים. כך או כך, חשוב לבצע תיאום ציפיות מול חברת ההובלה, ואף להזמין נציג מטעמה למשרד על מנת להתרשם מכמות הציוד.

 

פירוק והרכבת ריהוט משרדי

שירותי פירוק והרכבה גם הם יעלו את מחיר ההובלה, ובמידה ונרצה שהמובילים יטפלו בארונות, שולחן ישיבות, דלפקי קבלה ועוד, נצטרך להוסיף על כך עוד כמה מאות שקלים ברוב המקרים.

 

שירותי מנוף

אנו עשויים להזדקק לשירותי מנוף על מנת להוביל כספות, מקררים, מדפסות גדולות, או ציוד אחר שלא ניתן או לא מומלץ להוביל בדרך הסטנדרטית. שירותי מנוף גם הם מייקרים את ההובלה, אך במקרים מסוימים הם הפתרון היעיל והבטוח ביותר להובלת חפצים שכאלו.

 

שירותי אריזה וחומרי אריזה

חברות הובלה רבות אינן כוללות את מחיר חומרי האריזה במחיר ההובלה, ונצטרך להוסיף על כך עוד תשלום. הסיבה לכך היא, שהובלת משרד לרוב דורשת חומרי אריזה רבים מאוד. כמו כן, ביכולתנו לשכור שירותי אריזה מטעם חברת ההובלה, ובמסגרתם יגיעו אורזים מקצועיים אל המשרד מספר ימים לפני ההובלה, ויארזו את הציוד בצורה מקצועית ובאמצעות חומרי האריזה הטובים והבטוחים ביותר. שירותי אריזה גם הם יביאו עמם תוספת במחיר כמובן.

 

השכרת משאית להובלת משרדים באזור

בתי עסק רבים בוחרים לשכור משאית לטובת ההובלה, ואכן – חברות הובלה מאפשרות ללקוחותיהן לעשות זאת, ומעמידות לרשות הלקוח גם נהג מקצועי שילווה אותו. יש שתי סיבות עיקריות להשכרת משאית להובלה:

 

הובלת משרדים באזור – חומרים רגישים

בעלי משרדים המובילים חומרים רגישים וחוששים מריגול תעשייתי, דליפת מידע וגניבת פטנטים – במקרים רבים מעדיפים שלא "יתעסקו" להם בחומרים, ולכן יהיו מעוניינים לשכור משאית ולנהל את ההובלה בכוחות עצמם.

 

עצמאות בניהול ההובלה

סיבה נוספת לרצון להשכרת משאית, היא עצמאות בניהול ההובלה. ישנם אנשים פרטיים או בעלי משרדים, שאינם מעוניינים להיות כבולים לזמני חברת ההובלות, ואינם רוצים לעבוד בלחץ. עבור אותם האנשים, השכרת משאית מאפשרת שלווה ועצמאות בעת ההובלה.

 

להזמנת הובלת משרדים באזור חייגו – 077-805-3559

 

מחירי הובלת משרדים מאזור למרכז

הובלת משרדים מאזור לתל אביב מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לפתח תקווה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לראשון לציון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לבני ברק מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לחולון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לרמת גן מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לבת ים מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מאזור לרחובות מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מאזור להרצליה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מאזור לכפר סבא מחיר מ-300₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור לצפון

הובלת משרדים מאזור לנצרת מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לנהריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לעפולה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לעכו מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מאזור לכרמיאל מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מאזור לנוף הגליל מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לטבריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לשפרעם מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לצפת מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מאזור למגדל העמק מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור לדרום

הובלת משרדים מאזור לאשדוד מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לבאר שבע מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לאשקלון מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לרהט מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לאילת מחיר מ-500₪
הובלת משרדים מאזור לקריית גת מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לנתיבות מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לדימונה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לאופקים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לערד מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור לשרון

הובלת משרדים מאזור לנתניה מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מאזור לטייבה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לטירה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לכפר יונה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לקדימה צורן מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לאבן יהודה מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור לאזור חיפה

הובלת משרדים מאזור לחיפה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לחדרה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לקריית אתא מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לאום אל פאחם מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לקריית מוצקין מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לקריית ביאליק מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לפרדס חנה-כרכור מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לקריית ים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לבאקה אל גרביה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מאזור לנשר מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור לאזור ירושלים

הובלת משרדים מאזור לירושלים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לבית שמש מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור למבשרת ציון מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מאזור ליהודה ושומרון

הובלת משרדים מאזור למודיעין עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לביתר עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור למעלה אדומים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לגבעת זאב מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מאזור לאריאל מחיר מ-400₪