הובלת משרדים בפתח תקווה

☑️ שירות הובלת משרדים בפתח תקווה מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים ואחראיים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהובלת משרדים בפתח תקווה.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

הזמינו הובלת משרדים בפתח תקווה: 077-805-3559 📞



המציאות העסקית של היום דורשת גמישות מבעלי העסקים מכל הסוגים, וגם מאלו המנהלים משרדים. בעלי משרדים נוהגים לשנות את מיקום המשרד שלהם אחת לכמה שנים, על מנת למקם את עצמם טוב יותר מבחינה עסקית. לעתים שינוי מקום המשרד יאפשר עבודה נוחה יותר עם ספקים, קולגות ולקוחות, ולעתים לשיקולים אלו מצטרפת גם נוחות הגישה של העובדים במשרד.

מסיבות אלה ועוד, הובלת משרדים בפתח תקווה מהווה שירות פופולארי, וחברות הובלה רבות מציעות אותו ומתמחות בו. האם אכן יש צורך במיומנות ספציפית עבור הובלת משרדים, או שמא אין הדבר שונה מסוגי הובלות אחרים? במאמר הבא.

 

מגמת עליה בביקוש לשירותי הובלת משרדים בפתח תקווה

מסתבר שהובלת משרדים בפתח תקווה היא מבוקשת יותר מאשר פעם, וישנה מגמת עליה ברורה בביקוש לשירות זה, כך מספרים לנו המקצוענים של "פיק-אפ הובלות". הסיבה לכך היא ככל הנראה הנטייה הגוברת לשנות את מיקום המשרד פעם בכמה שנים, בהתאם לשוק העסקי – שגם הוא עובר שינויים מהירים יותר מאשר פעם. בכל תחום שהוא, בין אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון, או הייטק – אנו יכולים לראות שינויים משמעותיים בכל שנה, ועסקים רבים מעוניינים להישאר מעודכנים גיאוגרפית.

 

סיבות לשינוי מיקום של משרדים

הטקטיקה שמאחורי מעבר גיאוגרפי של המשרד פעם בכמה שנים, כוללת בה מספר פרמטרים שבהם מתחשבים בעלי המשרדים.

 

קבלת לקוחות

אחד השיקולים העיקריים הוא כמובן – הלקוחות, שהם מקור הפרנסה של העסק. עסקים מסוימים בוחרים להעביר את משרדיהם, על מנת למקם את עצמם במקום נגיש יותר ללקוחותיהם. שיקול זה הוא שיקול כלכלי, ומה שעומד מאחוריו הוא הרצון לצמיחה עסקית והגעה לקהל יעד גדול יותר.

נוכל לראות שהשיקול הזה הוא יותר משמעותי בקרב משרדים, שעיסוקם דורש פגישות תכופות עם לקוחות – למשל משרד עורכי דין או קליניקה של רופאים, והוא יהווה שיקול פחות משמעותי כשמדובר בעסקים שמתבססים על תקשורת אינטרנטית – כמו משרדי עיצוב גרפי למשל.

 

עבודה עם ספקים

עוד שיקול במעבר של משרדים, הוא נושא העבודה עם ספקים. לא כל סוגי העסקים תלויים בספקים לצורך עבודתם, אך יש כאלו שכן. במקרים שבהם מדובר בעסק התלוי רבות בספקים, כמו למשל משרדי משלוחים, נקודות אספקה של ציוד רפואי וכדומה – ייתכן מאוד ובעלי המשרד יהיו מעוניינים להעביר אותו למיקום נוח יותר לגישה עבור הספקים והשליחים, כיוון שזה יחסוך להם עלויות באופן משמעותי.

 

הגעת עובדים למשרד

כל משרד מאכלס כמו עובדים שונה, וכך יש משרדים שמשמשים מקום עבודה של עשרות אנשים, ויש משרדים של כמה אנשים בלבד. בהתאם לשיקולים של בעלי המשרד, ייתכן מאוד ושינוי מיקום המשרד ייעשה גם תוך התחשבות בנוחות ההגעה עבור העובדים. במידה ורוב העובדים מתקשים להגיע למשרד ושינוי למיקום אחר יקל עליהם משמעותית – ייתכן שכדאי לשקול אותו בחיוב. עבור משרדים רבים, שינוי כזה גם עשוי לשפר את תהליכי הגיוס של עובדים חדשים!

 

סיבות טכניות

גם סיבות טכניות יכולות להוות שיקול במעבר משרד, וכאן אנו מדברים על מיקום רועש במיוחד, עבודות בנייה, סיום חוזה שכירות, אי הסכמה לגבי המשך החוזה ועוד. במצבים שכאלו, לעתים בעלי המשרד יעבירו את המיקום שלו מתוך חוסר ברירה ולא מתוך רצון, ועדיין אין מדובר ב"סוף העולם", ופעמים רבות הם יגלו שהשינוי הוא לטובתם בסופו של דבר.

 

מהו ההבדל בין הובלות משרדים בפתח תקווה להובלות אחרות?

בוודאי שאלתם את עצמכם, האם חברת הובלות זקוקה למיומנות מיוחדת בכדי להוביל משרדים. התשובה היא חד משמעית – כן. הובלות משרדים הן שונות לחלוטין מהובלות של דירות מגורים או הובלות קטנות, וזאת עקב מספר פרמטרים שנפרט כאן.

 

כמות הציוד

כמות הציוד במשרד היא גדולה, ואפילו גדולה מאוד במקרים מסוימים. חישבו על כך שמדובר במקום המאכלס כמו גדולה יחסית של אנשים, בכל יום ובצורה שוטפת. אנשים המנהלים את שגרת היום שלהם במשרד עושים זאת סימולטנית, וזה אומר שהמשרד יכיל כמות גדולה מאוד של ריהוט כגון שולחנות, כיסאות, מחשבים, ציוד נלווה למחשבים, ציוד משרדי מתכלה ועוד.

כמות הציוד הגדולה בדרך כלל – מעמידה צרכים מסוימים בפני המובילים, ולעתים ההובלה תצטרך להתבצע באמצעות מספר "נגלות" או ע"י יותר ממשאית אחת.

 

אופי הציוד

הציוד שאנו מוצאים במשרדים, הוא שונה בתכלית מהחפצים שיש בדירת מגורים. ציוד משרדי דורש טיפול אחר ומיומנות אחרת, ובמידה וחברת ההובלות שבחרנו אינה מתמצאת בסוג העבודה הזה – זה בהחלט עלול לגרום נזק. מהם סוגי הציוד המשרדי הדורשים טיפול מיוחד?

 

מחשבים

מחשבים מהווים כיום את הבסיס לכל משרד באשר הוא, וכנראה יהיה לנו קשה למצוא עסק שלא משתמש בהם. כשמדובר במשרד המפעיל מספר אנשים, זה אומר שתהיינה שם מספר עמדות מחשבים, יחד עם כל הציוד הנלווה אליהם. מעבר לגוף המחשב עצמו, אנו מדברים כאן על מסכים, מקלדות, עכברים, כבלים, שרתים ועוד. כל אלו דורשים טיפול עדין מאדם שיודע להתעסק עם ציוד מחשוב, וזאת על מנת למנוע נזק כלכלי, ואובדן של קניין רוחני ומידע.

 

מכשירי חשמל גדולים

מכשירים נוספים שיכולים להוות אתגר משמעותי בעת ההובלה, הם למשל מדפסות תעשייתיות, מגרסות נייר, מכונות צילום, מכונות למינציה ועוד. מדובר במכשירים כבדים מאוד, ויחד עם זאת רגישים מאוד למכות ושריטות. לרוב, מכשירים אלו מורכבים ממספר חלקים שיש לפרק, וחשוב לעשות זאת בצורה מיומנת. לאחר הפירוק יש לארוז את החלקים בצורה שתמנע נזק בעת ההובלה, וכמובן שנצטרך גם להרכיב אותם במקום החדש.

 

ריהוט משרדי

במשרדים נוכל למצוא ריהוט משרדי גדול וכבד, שאינו קיים במקומות אחרים. שולחנות המיועדים לחדרי ישיבות למשל, הם גדולים וכבדים במיוחד – ולא תמיד ניתן להוביל אותם ע"י סחיבה, אלא רק באמצעות מנוף. כמו כן נכללים כאן חפצים כגון ספות גדולות, מקררים ועוד.

 

כספות

משרדים רבים נוהגים להחזיק כספת במשרד, ובה הם שומרים את החפצים יקרי הערך שלהם, דוגמת יהלומים, ניירות ערך, כסף מזומן ועוד. כספות בנויות בצורה המקשה ככל האפשר על פריצה ונשיאה שלהן, ותכונות אלה הופכות אותן לקשות במיוחד להובלה.

כספות מסוימות יכולות לשקול אף מאות קילוגרמים, ובמקרים רבים הן תהיינה מחוברות לקיר המבנה על מנת לאבטח אותן. משרדים שברשותם יש כספת שצריך להוביל, חייבים לברר עם חברת ההובלה האם היא מספקת את שירותי הפירוק, ההובלה וההרכבה של כספות.

 

ניירת

על אף שרוב חומרי העבודה כיום הם דיגיטליים, ישנם תחומים המחייבים שמירה של מסמכי מקור. הדבר נפוץ בעיקר כשיש צורך בחתימה על מסמכים, כמו למשל חוזי עריכת דין, טפסי הסכמה רפואיים וכדומה. במהלך השנים, משרדים צוברים כמות טפסים רבה – לרוב בתוך קלסרים וארגזים. טיפול בהובלת הניירת מצריך זהירות, כיוון שמדובר בחומרים רגישים וחשובים, וחשוב לשמור עליהם מרטיבות ונזקים אחרים שעלולים להרוס אותם בעת ההובלה.

 

בחירת חברת הובלת משרדים בפתח תקווה

תהליך בחירת החברה שתסייע לנו בהובלת המשרד שלנו, צריך להיעשות בחכמה, כך שנבחר בבעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר מתוך המגוון הקיים.

 

הובלת משרדים בפתח תקווה – בחירת חברה המתמחה בהובלות משרדים

אל תתפתו לבחור בחברת הובלות, כשאתם לא בטוחים אם היא בעלת ניסיון בתחום. יש חברות המעידות על עצמן שהן מובילות את כל סוגי החפצים, אך אנו מעוניינים בחברה שמתמחה בתחום הובלות המשרדים, וזאת עקב המורכבות המאפיינת את התהליך הזה. בחירת חברה המתמחה בהובלת משרדים, תבטיח לנו טיפול אמין ובטוח בציוד המשרדי ובחומרים הרגישים שלנו.

 

סקר שוק בין חברות הובלה

סקר השוק מאפשר לנו להבין מהן ההמלצות על כל חברה, ואסור לנו להתבייש אפילו לקרוא חוות דעת, ולהתקשר ללקוח שכתב אותן על מנת לדלות מידע נוסף. כמו כן, נוכל לברר על מחירים אצל מספר חברות, ולצרף את זה לשיקול הסופי שלנו. סקר השוק כולל כמובן, גם פניות טלפוניות לחברות ההובלה, המאפשרות לנו להבין מול מי אנחנו עומדים, מהי רמת השירות, האמינות והאדיבות של בית העסק.

 

שריון מועד ההובלה

אין להתמהמה בסגירת המועד מול חברת ההובלות, ומומלץ גם לא "למרוח" את סקר השוק יתר על המידה. עבדו בשיטתיות ובשיטת האלימינציה, סננו את בעלי המקצוע ע"פ הפרמטרים שלכם, וברגע שהגעתם להחלטה סבירה, שריינו את המועד להובלה! באופן זה תמנעו מצבים שבהם תמצאו את עצמכם "תקועים" ללא מוביל, ותיאלצו להתפשר במחיר או באיכות השירות.

 

מחירי הובלת משרדים בפתח תקווה

מחירי הובלת משרדים בפתח תקווה הם משתנים, והם תלויים בחברות ההובלה ובפרמטרים רבים הקשורים להובלה. ניתן לומר שהובלת משרד סטנדרטי תעלה כמה אלפי שקלים, וזאת כתלות בפרמטרים הבאים:

 

גודל המשרד

חברות רבות מתחזקות מחירון הובלות המתייחס למספר החדרים במשרד – מתוך הנחה על כמות הציוד שיש בהם, בעוד חברות אחרות מתמחרות את ההובלה ע"פ כמות ארגזים. כך או כך, חשוב לבצע תיאום ציפיות מול חברת ההובלה, ואף להזמין נציג מטעמה למשרד על מנת להתרשם מכמות הציוד.

 

פירוק והרכבת ריהוט משרדי

שירותי פירוק והרכבה גם הם יעלו את מחיר ההובלה, ובמידה ונרצה שהמובילים יטפלו בארונות, שולחן ישיבות, דלפקי קבלה ועוד, נצטרך להוסיף על כך עוד כמה מאות שקלים ברוב המקרים.

 

שירותי מנוף

אנו עשויים להזדקק לשירותי מנוף על מנת להוביל כספות, מקררים, מדפסות גדולות, או ציוד אחר שלא ניתן או לא מומלץ להוביל בדרך הסטנדרטית. שירותי מנוף גם הם מייקרים את ההובלה, אך במקרים מסוימים הם הפתרון היעיל והבטוח ביותר להובלת חפצים שכאלו.

 

שירותי אריזה וחומרי אריזה

חברות הובלה רבות אינן כוללות את מחיר חומרי האריזה במחיר ההובלה, ונצטרך להוסיף על כך עוד תשלום. הסיבה לכך היא, שהובלת משרד לרוב דורשת חומרי אריזה רבים מאוד. כמו כן, ביכולתנו לשכור שירותי אריזה מטעם חברת ההובלה, ובמסגרתם יגיעו אורזים מקצועיים אל המשרד מספר ימים לפני ההובלה, ויארזו את הציוד בצורה מקצועית ובאמצעות חומרי האריזה הטובים והבטוחים ביותר. שירותי אריזה גם הם יביאו עמם תוספת במחיר כמובן.

 

השכרת משאית להובלת משרדים בפתח תקווה

בתי עסק רבים בוחרים לשכור משאית לטובת ההובלה, ואכן – חברות הובלה מאפשרות ללקוחותיהן לעשות זאת, ומעמידות לרשות הלקוח גם נהג מקצועי שילווה אותו. יש שתי סיבות עיקריות להשכרת משאית להובלה:

 

הובלת משרדים בפתח תקווה – חומרים רגישים

בעלי משרדים המובילים חומרים רגישים וחוששים מריגול תעשייתי, דליפת מידע וגניבת פטנטים – במקרים רבים מעדיפים שלא "יתעסקו" להם בחומרים, ולכן יהיו מעוניינים לשכור משאית ולנהל את ההובלה בכוחות עצמם.

 

עצמאות בניהול ההובלה

סיבה נוספת לרצון להשכרת משאית, היא עצמאות בניהול ההובלה. ישנם אנשים פרטיים או בעלי משרדים, שאינם מעוניינים להיות כבולים לזמני חברת ההובלות, ואינם רוצים לעבוד בלחץ. עבור אותם האנשים, השכרת משאית מאפשרת שלווה ועצמאות בעת ההובלה.

 

להזמנת הובלת משרדים בפתח תקווה חייגו – 077-805-3559

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה למרכז

הובלת משרדים מפתח תקווה לתל אביב מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לפתח תקווה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לראשון לציון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לבני ברק מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לחולון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לרמת גן מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לבת ים מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לרחובות מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מפתח תקווה להרצליה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לכפר סבא מחיר מ-300₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה לצפון

הובלת משרדים מפתח תקווה לנצרת מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לנהריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לעפולה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לעכו מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לכרמיאל מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לנוף הגליל מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לטבריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לשפרעם מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לצפת מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מפתח תקווה למגדל העמק מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה לדרום

הובלת משרדים מפתח תקווה לאשדוד מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לבאר שבע מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאשקלון מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לרהט מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאילת מחיר מ-500₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקריית גת מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לנתיבות מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לדימונה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאופקים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לערד מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה לשרון

הובלת משרדים מפתח תקווה לנתניה מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לטייבה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לטירה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לכפר יונה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקדימה צורן מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאבן יהודה מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה לאזור חיפה

הובלת משרדים מפתח תקווה לחיפה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לחדרה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקריית אתא מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאום אל פאחם מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקריית מוצקין מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקריית ביאליק מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לפרדס חנה-כרכור מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לקריית ים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לבאקה אל גרביה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לנשר מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה לאזור ירושלים

הובלת משרדים מפתח תקווה לירושלים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לבית שמש מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה למבשרת ציון מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מפתח תקווה ליהודה ושומרון

הובלת משרדים מפתח תקווה למודיעין עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לביתר עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה למעלה אדומים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לגבעת זאב מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מפתח תקווה לאריאל מחיר מ-400₪