הובלת משרדים בצור משה

מחפשים הובלת משרדים בצור משה? פיקאפ הובלות מציעה הובלות משרדים מכל מקום בצור משה לכל מקום אחר בארץ ולהפך. הסבלים של פיקאפ הובלות הם כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה שלנו, הזמינו מוביל בצור משה עכשיו:

077-805-3559 📞

☑️ הובלות משרדים בצור משה עם ניסיון רב שנים – ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️ הובלות מכל סוג ובכל הארץ – ביצוע העבודה מא' ועד ת'

☑️ הקפדה על איכות ואמינות – מתמחים בכל סוגי ההובלות

המציאות העסקית של היום דורשת גמישות מבעלי העסקים מכל הסוגים, וגם מאלו המנהלים משרדים. בעלי משרדים נוהגים לשנות את מיקום המשרד שלהם אחת לכמה שנים, על מנת למקם את עצמם טוב יותר מבחינה עסקית. לעתים שינוי מקום המשרד יאפשר עבודה נוחה יותר עם ספקים, קולגות ולקוחות, ולעתים לשיקולים אלו מצטרפת גם נוחות הגישה של העובדים במשרד.

מסיבות אלה ועוד, הובלת משרדים בצור משה מהווה שירות פופולארי, וחברות הובלה רבות מציעות אותו ומתמחות בו. האם אכן יש צורך במיומנות ספציפית עבור הובלת משרדים, או שמא אין הדבר שונה מסוגי הובלות אחרים? במאמר הבא.

מגמת עליה בביקוש לשירותי הובלת משרדים בצור משה

מסתבר שהובלת משרדים בצור משה היא מבוקשת יותר מאשר פעם, וישנה מגמת עליה ברורה בביקוש לשירות זה, כך מספרים לנו המקצוענים של "פיק-אפ הובלות". הסיבה לכך היא ככל הנראה הנטייה הגוברת לשנות את מיקום המשרד פעם בכמה שנים, בהתאם לשוק העסקי – שגם הוא עובר שינויים מהירים יותר מאשר פעם. בכל תחום שהוא, בין אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון, או הייטק – אנו יכולים לראות שינויים משמעותיים בכל שנה, ועסקים רבים מעוניינים להישאר מעודכנים גיאוגרפית.

הובלת משרדים
הובלת משרדים

סיבות לשינוי מיקום של משרדים

הטקטיקה שמאחורי מעבר גיאוגרפי של המשרד פעם בכמה שנים, כוללת בה מספר פרמטרים שבהם מתחשבים בעלי המשרדים.

קבלת לקוחות

אחד השיקולים העיקריים הוא כמובן – הלקוחות, שהם מקור הפרנסה של העסק. עסקים מסוימים בוחרים להעביר את משרדיהם, על מנת למקם את עצמם במקום נגיש יותר ללקוחותיהם. שיקול זה הוא שיקול כלכלי, ומה שעומד מאחוריו הוא הרצון לצמיחה עסקית והגעה לקהל יעד גדול יותר.

נוכל לראות שהשיקול הזה הוא יותר משמעותי בקרב משרדים, שעיסוקם דורש פגישות תכופות עם לקוחות – למשל משרד עורכי דין או קליניקה של רופאים, והוא יהווה שיקול פחות משמעותי כשמדובר בעסקים שמתבססים על תקשורת אינטרנטית – כמו משרדי עיצוב גרפי למשל.

 

עבודה עם ספקים

עוד שיקול במעבר של משרדים, הוא נושא העבודה עם ספקים. לא כל סוגי העסקים תלויים בספקים לצורך עבודתם, אך יש כאלו שכן. במקרים שבהם מדובר בעסק התלוי רבות בספקים, כמו למשל משרדי משלוחים, נקודות אספקה של ציוד רפואי וכדומה – ייתכן מאוד ובעלי המשרד יהיו מעוניינים להעביר אותו למיקום נוח יותר לגישה עבור הספקים, סבלים והשליחים, כיוון שזה יחסוך להם עלויות באופן משמעותי.

 

הגעת עובדים למשרד

כל משרד מאכלס כמו עובדים שונה, וכך יש משרדים שמשמשים מקום עבודה של עשרות אנשים, ויש משרדים של כמה אנשים בלבד. בהתאם לשיקולים של בעלי המשרד, ייתכן מאוד ושינוי מיקום המשרד ייעשה גם תוך התחשבות בנוחות ההגעה עבור העובדים. במידה ורוב העובדים מתקשים להגיע למשרד ושינוי למיקום אחר יקל עליהם משמעותית – ייתכן שכדאי לשקול אותו בחיוב. עבור משרדים רבים, שינוי כזה גם עשוי לשפר את תהליכי הגיוס של עובדים חדשים!

 

סיבות טכניות

גם סיבות טכניות יכולות להוות שיקול במעבר משרד, וכאן אנו מדברים על מיקום רועש במיוחד, עבודות בנייה, סיום חוזה שכירות, אי הסכמה לגבי המשך החוזה ועוד. במצבים שכאלו, לעתים בעלי המשרד יעבירו את המיקום שלו מתוך חוסר ברירה ולא מתוך רצון, ועדיין אין מדובר ב"סוף העולם", ופעמים רבות הם יגלו שהשינוי הוא לטובתם בסופו של דבר.

 

מהו ההבדל בין הובלות משרדים בצור משה להובלות אחרות?

בוודאי שאלתם את עצמכם, האם חברת הובלות זקוקה למיומנות מיוחדת בכדי להוביל משרדים. התשובה היא חד משמעית – כן. הובלות משרדים הן שונות לחלוטין מהובלות של דירות מגורים או הובלות קטנות והובלה גדולה וזאת עקב מספר פרמטרים שנפרט כאן.

מהו ההבדל בין הובלות משרדים להובלות אחרות_
מהו ההבדל בין הובלות משרדים להובלות אחרות_

כמות הציוד

כמות הציוד במשרד היא גדולה, ואפילו גדולה מאוד במקרים מסוימים. חישבו על כך שמדובר במקום המאכלס כמו גדולה יחסית של אנשים, בכל יום ובצורה שוטפת. אנשים המנהלים את שגרת היום שלהם במשרד עושים זאת סימולטנית, וזה אומר שהמשרד יכיל כמות גדולה מאוד של ריהוט כגון שולחנות, כיסאות, מחשבים, ציוד נלווה למחשבים, ציוד משרדי מתכלה ועוד.

כמות הציוד הגדולה בדרך כלל – מעמידה צרכים מסוימים בפני המובילים, ולעתים ההובלה תצטרך להתבצע באמצעות מספר "נגלות" או ע"י יותר ממשאית אחת.

כמות הציוד במשרד
כמות הציוד במשרד

אופי הציוד

הציוד שאנו מוצאים במשרדים, הוא שונה בתכלית מהחפצים שיש בדירת מגורים. ציוד משרדי דורש טיפול אחר ומיומנות אחרת, ובמידה וחברת ההובלות שבחרנו אינה מתמצאת בסוג העבודה הזה – זה בהחלט עלול לגרום נזק. מהם סוגי הציוד המשרדי הדורשים טיפול מיוחד?

אופי הציוד המשרדי
אופי הציוד המשרדי

מחשבים

מחשבים מהווים כיום את הבסיס לכל משרד באשר הוא, וכנראה יהיה לנו קשה למצוא עסק שלא משתמש בהם. כשמדובר במשרד המפעיל מספר אנשים, זה אומר שתהיינה שם מספר עמדות מחשבים, יחד עם כל הציוד הנלווה אליהם. מעבר לגוף המחשב עצמו, אנו מדברים כאן על מסכים, מקלדות, עכברים, כבלים, שרתים ועוד. כל אלו דורשים טיפול עדין מאדם שיודע להתעסק עם ציוד מחשוב, וזאת על מנת למנוע נזק כלכלי, ואובדן של קניין רוחני ומידע.

 

מכשירי חשמל גדולים

מכשירים נוספים שיכולים להוות אתגר משמעותי בעת ההובלה, הם למשל הובלת אקווריום או מדפסות תעשייתיות, מגרסות נייר, מכונות צילום, מכונות למינציה ועוד. מדובר במכשירים כבדים מאוד, ויחד עם זאת רגישים מאוד למכות ושריטות. לרוב, מכשירים אלו מורכבים ממספר חלקים שיש לפרק, וחשוב לעשות זאת בצורה מיומנת. לאחר הפירוק יש לארוז את החלקים בצורה שתמנע נזק בעת ההובלה, וכמובן שנצטרך גם להרכיב אותם במקום החדש.

 

ריהוט משרדי

במשרדים נצטרך לבצע הובלת ריהוט משרדי גדול וכבד, שאינו קיים במקומות אחרים. הובלת שולחן המיועד לחדרי ישיבות למשל, הם גדולים וכבדים במיוחד – ולא תמיד ניתן להוביל אותם ע"י סחיבה, אלא רק באמצעות מנוף. כמו כן נכללים כאן חפצים כגון ספות גדולות, הובלת מקרר ועוד.

 

כספות

משרדים רבים נוהגים להחזיק כספת במשרד, ובה הם שומרים את החפצים יקרי הערך שלהם, דוגמת יהלומים, ניירות ערך, כסף מזומן ועוד. כספות בנויות בצורה המקשה ככל האפשר על פריצה ונשיאה שלהן, ותכונות אלה הופכות אותן לקשות במיוחד להובלה.

כספות מסוימות יכולות לשקול אף מאות קילוגרמים, ובמקרים רבים הן תהיינה מחוברות לקיר המבנה על מנת לאבטח אותן. משרדים שברשותם יש כספת שצריך להוביל, חייבים לברר עם חברת ההובלה האם היא מספקת את שירותי הפירוק, ההובלה וההרכבה של כספות.

 

ניירת

על אף שרוב חומרי העבודה כיום הם דיגיטליים, ישנם תחומים המחייבים שמירה של מסמכי מקור. הדבר נפוץ בעיקר כשיש צורך בחתימה על מסמכים, כמו למשל חוזי עריכת דין, טפסי הסכמה רפואיים וכדומה. במהלך השנים, משרדים צוברים כמות טפסים רבה – לרוב בתוך קלסרים וארגזים. טיפול בהובלת הניירת מצריך זהירות, כיוון שמדובר בחומרים רגישים וחשובים, וחשוב לשמור עליהם מרטיבות ונזקים אחרים שעלולים להרוס אותם בעת ההובלה.

 

בחירת חברת הובלת משרדים בצור משה

תהליך בחירת החברה שתסייע לנו בהובלת המשרד שלנו, צריך להיעשות בחכמה, כך שנבחר בבעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר מתוך המגוון הקיים.

בחירת חברת הובלת משרדים
בחירת חברת הובלת משרדים

הובלת משרדים בצור משה – בחירת חברה המתמחה בהובלות משרדים

אל תתפתו לבחור בחברת הובלות, כשאתם לא בטוחים אם היא בעלת ניסיון בתחום. יש חברות המעידות על עצמן שהן מובילות את כל סוגי החפצים, אך אנו מעוניינים בחברה שמתמחה בתחום הובלות המשרדים, וזאת עקב המורכבות המאפיינת את התהליך הזה. בחירת חברה המתמחה בהובלת משרדים, תבטיח לנו טיפול אמין ובטוח בציוד המשרדי ובחומרים הרגישים שלנו.

חברה המתמחה בהובלות משרדים
חברה המתמחה בהובלות משרדים

סקר שוק בין חברות הובלה

סקר השוק מאפשר לנו להבין מהן ההמלצות על כל חברה, ואסור לנו להתבייש אפילו לקרוא חוות דעת, ולהתקשר ללקוח שכתב אותן על מנת לדלות מידע נוסף. כמו כן, נוכל לברר על מחירים אצל מספר חברות, ולצרף את זה לשיקול הסופי שלנו. סקר השוק כולל כמובן, גם פניות טלפוניות לחברות ההובלה, המאפשרות לנו להבין מול מי אנחנו עומדים, מהי רמת השירות, האמינות והאדיבות של בית העסק.

 

שריון מועד ההובלה

אין להתמהמה בסגירת המועד מול חברת ההובלות, ומומלץ גם לא "למרוח" את סקר השוק יתר על המידה. עבדו בשיטתיות ובשיטת האלימינציה, סננו את בעלי המקצוע ע"פ הפרמטרים שלכם, וברגע שהגעתם להחלטה סבירה, שריינו את המועד להובלה! באופן זה תמנעו מצבים שבהם תמצאו את עצמכם "תקועים" ללא מוביל, ותיאלצו להתפשר במחיר או באיכות השירות.

 

מחירי הובלת משרדים בצור משה

מחירי הובלת משרדים בצור משה הם משתנים, והם תלויים בחברות ההובלה ובפרמטרים רבים הקשורים להובלה. ניתן לומר שהובלת משרד סטנדרטי תעלה כמה אלפי שקלים, וזאת כתלות בפרמטרים הבאים:

 

גודל המשרד

חברות רבות מתחזקות מחירון הובלות המתייחס למספר החדרים במשרד – מתוך הנחה על כמות הציוד שיש בהם, בעוד חברות אחרות מתמחרות את ההובלה ע"פ כמות ארגזים. כך או כך, חשוב לבצע תיאום ציפיות מול חברת ההובלה, ואף להזמין נציג מטעמה למשרד על מנת להתרשם מכמות הציוד.

 

פירוק והרכבת ריהוט משרדי

שירותי פירוק והרכבה גם הם יעלו את מחיר ההובלה, ובמידה ונרצה שהמובילים יטפלו בארונות, שולחן ישיבות, דלפקי קבלה ועוד, נצטרך להוסיף על כך עוד כמה מאות שקלים ברוב המקרים.

פירוק והרכבת ריהוט משרדי
פירוק והרכבת ריהוט משרדי

שירותי מנוף

אנו עשויים להזדקק לשירותי מנוף על מנת להוביל כספות, מקררים, מדפסות גדולות, או ציוד אחר שלא ניתן או לא מומלץ להוביל בדרך הסטנדרטית. שירותי מנוף גם הם מייקרים את ההובלה, אך במקרים מסוימים הם הפתרון היעיל והבטוח ביותר להובלת חפצים שכאלו.

שירותי מנוף
שירותי מנוף

שירותי אריזה וחומרי אריזה

חברות הובלה רבות אינן כוללות את מחיר חומרי האריזה במחיר ההובלה, ונצטרך להוסיף על כך עוד תשלום. הסיבה לכך היא, שהובלת משרד לרוב דורשת חומרי אריזה רבים מאוד. כמו כן, ביכולתנו לשכור שירותי אריזה מטעם חברת ההובלה, ובמסגרתם יגיעו אורזים מקצועיים אל המשרד מספר ימים לפני ההובלה, ויארזו את הציוד בצורה מקצועית ובאמצעות חומרי האריזה הטובים והבטוחים ביותר. שירותי אריזה גם הם יביאו עמם תוספת במחיר כמובן.

שירותי אריזה וחומרי אריזה
שירותי אריזה וחומרי אריזה

השכרת משאית להובלת משרדים בצור משה

בתי עסק רבים בוחרים לשכור משאית לטובת ההובלה, ואכן – חברות הובלה מאפשרות ללקוחותיהן לעשות זאת, ומעמידות לרשות הלקוח גם נהג מקצועי שילווה אותו. יש שתי סיבות עיקריות להשכרת משאית להובלה:

השכרת משאית להובלת משרדים
השכרת משאית להובלת משרדים

הובלת משרדים בצור משה – חומרים רגישים

בעלי משרדים המובילים חומרים רגישים וחוששים מריגול תעשייתי, דליפת מידע וגניבת פטנטים – במקרים רבים מעדיפים שלא "יתעסקו" להם בחומרים, ולכן יהיו מעוניינים לשכור משאית ולנהל את ההובלה בכוחות עצמם.

הובלת משרדים - חומרים רגישים
הובלת משרדים – חומרים רגישים

עצמאות בניהול ההובלה

סיבה נוספת לרצון להשכרת משאית, היא עצמאות בניהול ההובלה. ישנם אנשים פרטיים או בעלי משרדים, שאינם מעוניינים להיות כבולים לזמני חברת ההובלות, ואינם רוצים לעבוד בלחץ. עבור אותם האנשים, השכרת משאית מאפשרת שלווה ועצמאות בעת ההובלה.

 

להזמנת הובלת משרדים בצור משה חייגו – 077-805-3559

מחירי הובלת משרדים מצור משה למרכז

מחירי הובלת משרדים
מחירי הובלת משרדים
הובלת משרדים מצור משה לתל אביב מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לפתח תקווה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לראשון לציון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לבני ברק מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לחולון מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לרמת גן מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לבת ים מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מצור משה לרחובות מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מצור משה להרצליה מחיר מ-250₪
הובלת משרדים מצור משה לכפר סבא מחיר מ-300₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה לצפון

הובלת משרדים מצור משה לנצרת מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לנהריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לעפולה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לעכו מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מצור משה לכרמיאל מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מצור משה לנוף הגליל מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לטבריה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לשפרעם מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לצפת מחיר מ-450₪
הובלת משרדים מצור משה למגדל העמק מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה לדרום

הובלת משרדים מצור משה לאשדוד מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לבאר שבע מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לאשקלון מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לרהט מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לאילת מחיר מ-500₪
הובלת משרדים מצור משה לקריית גת מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לנתיבות מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לדימונה מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לאופקים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לערד מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה לשרון

הובלת משרדים מצור משה לנתניה מחיר מ-300₪
הובלת משרדים מצור משה לטייבה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לטירה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לכפר יונה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לקדימה צורן מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לאבן יהודה מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה לאזור חיפה

הובלת משרדים מצור משה לחיפה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לחדרה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לקריית אתא מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לאום אל פאחם מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לקריית מוצקין מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לקריית ביאליק מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לפרדס חנה-כרכור מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לקריית ים מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לבאקה אל גרביה מחיר מ-350₪
הובלת משרדים מצור משה לנשר מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה לאזור ירושלים

הובלת משרדים מצור משה לירושלים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לבית שמש מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה למבשרת ציון מחיר מ-400₪

 

מחירי הובלת משרדים מצור משה ליהודה ושומרון

הובלת משרדים מצור משה למודיעין עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לביתר עילית מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה למעלה אדומים מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לגבעת זאב מחיר מ-400₪
הובלת משרדים מצור משה לאריאל מחיר מ-400₪